RO EN
Košík je prázdný

GEBERIT: Performante deosebite in primul trimestru

Concernul Geberit Group, din Elvetia, specializat in productia si comercializarea de instalatii sanitare, a realizat, in intervalul ianuarie - martie 2011, o cifra de afaceri de 563,2 milioane de franci elvetieni (CHF), in crestere cu 12,8% fata de intervalul similar din 2010. Profitul net s-a majorat, la randul sau, cu 7%, atingand nivelul de 121,4 milioane CHF. Din punct de vedere geografic, cresteri importante au fost inregistrate in Europa (+12,9%), America (+15,5%) si Orientul Indepartat/Pacific (+16%). In ceea ce priveste Orientul Mijlociu si Asia, reprezentantele locale au raportat o sporire a livrarilor cu 4,1%. Analiza realizata pentru principalele categorii de produse releva cresteri de 18,1% pe segmentul de tubulatura, respectiv de 9,4% pe cel de sisteme sanitare. In pofida influentelor negative exercitate asupra marjei profitului de pretul la materii prime si materiale si de evolutia nefavorabila a cursului de schimb valutar (concretizata prin consolidarea monedei nationale, ceea ce indus dezavantaje certe pentru companiile ce deruleaza operatiuni extinse pe pietele externe), eficienta companiei s-a majorat substantial. Prognoza pentru intervalul urmator indica o revigorare lenta a economiei mondiale in ansamblul sau, diversificata in functie de caracteristicile pietelor/regiunilor individuale si de cele ale diverselor sectoare ale domeniului constructiilor. Pentru Europa este prognozata o sporire a livrarilor in domeniul reabilitarilor, in vreme ce segmentul constructiilor noi se va dezvolta in mod diferentiat. Informatii suplimentare, la www.geberit.com  

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter