RO EN
Košík je prázdný

GEBERIT isi propune un avans de 3% al vanzarilor in acest an

Geberit a inregistrat un progres solid in trimestrul al treilea al actualului an fiscal, raportand pentru primele noua luni ale exercitiului financiar in curs o cifra de afaceri de 2,2 miliarde CHF, ceea ce constituie o crestere de 1,4% fata de perioada de referinta. O usoara diminuare a profitului operational a fost cauzata de costurile legate de inchiderea celor doua fabrici de obiecte ceramice din Franta, care s-au ridicat la 45 milioane CHF. In ceea ce priveste procesul de integrare a operatiunilor Sanitec, acesta continua cu succes, conform strategiei stabilite. Prognozele pe termen scurt sunt, de asemenea, optimiste, ceea ce se traduce printr-o estimare de obtinere a unor incasari cu 3% mai mari la finele lui 2017, fata de anul precedent. Revenind la cele mai recente date financiare comunicate de grup, analiza geografica arata ca in Europa vanzarile au sporit cu 2,3%. Cele mai bune performante au fost raportate de subsidiarele din Peninsula Iberica (+11,9%), Austria (+8,5%), Italia (+7,6%), respectiv statele Europei Centrale si de Est (+6,7%). Din punct de vedere structural, divizia de sisteme sanitare a avut o crestere organica de 5,9%, iar cea de tubulatura de 3,3%. In ceea ce priveste activitatea pe segmentul obiectelor sanitare ceramice, aceasta s-a ajustat negativ cu 2,9%. Compania activeaza si in Romania prin intermediul unei reprezentante, care coordoneaza operatiunile comerciale derulate pe plan local si raporteaza o cifra medie de afaceri de aproximativ 6 milioane de euro. 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter