RO EN
Košík je prázdný

DAIKIN: Majorare de 5% a cifrei de afaceri in primul trimestru din 2014

Desi cererea pentru echipamente de conditionare a aerului de uz rezidential a suferit un declin fata de perioada anterioara, Daikin Industries a reusit sa surmonteze acest efect prin promovarea intensa a solutiilor eficiente din punct de vedere energetic. Astfel, in intervalul aprilie - iunie a.c., vanzarile nete au cumulat 489,4 miliarde yeni (circa 4,77 miliarde USD), reprezentand o majorare de 5% fata de perioada de referinta. Din punct de vedere structural, cifra de afaceri a insumat 449,3 miliarde yeni, cresterea fiind similara celei existente la nivel de grup. Pe piata europeana au fost livrate produse din gama HVAC in valoare de 61,2 miliarde yeni, cu 3% mai mult fata de perioada similara din 2013. Expertii Daikin au remarcat o scadere a consumului in sudul continentului, precum si o limitare a cresterii in Turcia si Federatia Rusa. Datele curente indica o sporire de 14% pe segmentul produselor pentru incalzire, in vreme ce solutiile comerciale din gama VRV au reusit sa se mentina la o cota apropiata fata de anul precedent. Pentru primele sase luni ale actualului an fiscal, conducerea companiei mizeaza pe o cifra de afaceri de 1.020 miliarde yeni (+11%), in vreme ce prognozele referitoare la intregul exercitiu financiar indica incasari de 1.980 miliarde yeni. Daikin Air Conditioning Central Europe - Romania a anuntat, pentru 2013, vanzari de 53 milioane de lei, cu 1,15% mai mari fata de anul precedent. Pentru informatii suplimentare, click aici
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter