Atu Tech (a2t.ro), cel mai mare magazin online de sisteme de securitate din Romania, conform cifrei de afaceri, lanseaza o noua gama de produse de securitate sub marca proprie, SAFER. Produsele din noua gama (echipamente de securitate, supraveghere video, solutii de interfonie, accesorii CCTV, solutii de control acces, camere termale si produse de monitorizare a temperaturii) incorporeaza solutii cu specificatii tehnice de top si inovatii tehnologice bazate pe inteligenta artificiala si algoritmi de invatare care permit crearea de scenarii inteligente de supraveghere video si contribuie la garantarea unui nivel inalt de securitate.
Noile produse SAFER beneficiaza de o perioada de garantie de 5 ani si au un grad mai mare de compatibilitate pentru a usura procesul de alegere si instalare a acestora.
„Noua gama de produse proprii SAFER inglobeaza cele mai noi tehnologii si solutii de securitate, dar la preturi mai avantajoase. Scopul nostru a fost sa acoperim un segment cat mai mare de clienti, cu bugete diferite si nevoi diverse. Noua gama a fost dezvoltata tinand cont de cerintele clientilor si contine o mare varietate de produse, pornind de la cele de baza si pana la cele mai avansate si performate modele. Astfel, Atu Tech, sub brandul SAFER, ofera produse de calitate, ce inglobeaza tehnologii de ultima generatie, dar la preturi mici si cu perioada de garantie mult mai mare fata de competitori - 5 ani fata de 2 ani”, spune Sorin Felea, director Atu Tech (a2t.ro).
Dezvoltarea noii game de produse SAFER, brand prezent pe piata din Romania de peste 8 ani, a presupus investitii de 1 milion de euro. Solutiile de securitate SAFER sunt produse in fabricile celor mai mari producatori mondiali de sisteme de securitate, pentru a oferi clientilor Atu Tech acces la ultimele inovatii tehnologice din domeniu si pentru a livra produse la o calitate cat mai buna.
Produsele SAFER au generat anul trecut vanzari de aproximativ 2,4 milioane de euro. Pentru anul 2021 Atu Tech estimeaza o crestere a vanzarilor de produse proprii cu pana la 40%, generata de o cerere mai mare pentru echipamente de securitate, atat pentru segmentul rezidential, cat si pentru cel office sau comercial, dar si de o strategie de marketing care pune in prim-plan brandul SAFER.
„SAFER este, in momentul de fata, un „best deal” tinand cont de raportul calitate – pret, iar eforturile noastre se concentreaza permanent pe popularizarea acestui brand. Vom continua dezvoltarea gamei de produse SAFER si luam in calcul si colaborarea cu producatori romani, chiar daca piata este in stadiu incipient. Avem incredere, insa, ca lucrurile se vor dezvolta in acest sens”, mai spune Sorin Felea.