Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) a relansat anuntul de licitatie pentru atribuirea contractului “Executie de lucrari pentru obiectivul de investitii Demolare si reconstruire Sediu Detasament de Pompieri Mizil din cadrul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta «Serban Cantacuzino»- judetul Prahova”. Ofertele companiilor de constructii interesate pot fi transmise la IGSU - Unitatea de Implementare a Proiectului (UIP) „Imbunatatirea Managementului Riscului la Dezastre”, pe adresa publicata la finalul textului, pana la 30 septembrie 2021, ora 14:00.
Proiectul privind imbunatatirea managementului riscului la dezastru
Titlul Contractului:Executie de lucrari pentru obiectivul de investitii Demolare si reconstruire Sediu Detasament de Pompieri Mizil din cadrul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta „Serban Cantacuzino”- judetul Prahova.
Nr. imprumut: 8892 RO
Nr. de referinta: RO-GIES-244280-CW-RFB
1. Guvernul Romaniei a primit un imprumut de la Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare pentru a sprijini implementarea Proiectului privind imbunatatirea managementului riscului la dezastru („Proiectul”) si intentioneaza sa aloce o parte din fondurile Proiectului pentru plati prevazute in contractul de Executie lucrari pentru obiectivul de investitii Demolare si reconstruire Sediu Detasament de Pompieri Mizil din cadrul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta „Serban Cantacuzino”- judetul Prahova.
2. Inspectoratul General pentru Situatii de Urgentasolicita prin prezenta invitatie depunerea de oferte sigilate, din partea Ofertantilor eligibili, cu privire la Executia de lucrari pentru obiectivul de investitii Demolare si reconstruire Sediu Detasament de Pompieri Mizil din cadrul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta „Serban Cantacuzino”- judetul Prahova, avand o durata estimata a executiei lucrarilor de saptesprezece (17) luni.
3. Licitatia se va organiza in conformitate cu procedura de achizitii competitiva, desfasurata la nivel national, denumita “Cerere de oferte” (Request for Bids – RFB), asa cum este specificata in Regulamentul Bancii Mondiale privind finantarea proiectelor de investitii ale imprumutatilor, editia iulie 2016, revizuit in noiembrie 2017 (”Regulament de achizitii”) si este deschisa participarii tuturor Ofertantilor, dupa cum este descris in acest Regulament.
4. Ofertantii eligibili care sunt interesati pot obtine informatii suplimentare de la Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta- Unitatea de Implementare a Proiectului (UIP) la datele de contact de mai jos,in timpul orelor de serviciu luni –vineri 8:30-16:00.
5. Un set complet al documentelor de licitatie in limba Romana, in format electronic, va fi furnizat Ofertantilor eligibili interesati, ca urmare a unei cereri in scris, in care se vor specifica cu claritate informatiile de contact ale acestor Ofertanti, la adresele de email de mai jos. Documentatia de licitatie va putea fi descarcata de pe un link care va fi trimis Ofertantilor prin e-mail.
6. Se aduce deasemenea la cunostiinta ofertantilor eligibili care sunt interesati urmatoarele:
a) Se va organiza o vizita la site-ul lucrarilor (la amplasament) in data de 26 august 2021. Ofertantii potentiali care doresc sa participe la aceasta vizita sunt rugati sa isi exprime aceasta optiune in scris, pe foaie cu antet si numele firmei, semnata, stampilata, scanata, la adresele de e-mail de mai jos, in care se vor nominaliza reprezentantii participanti la vizita la amplasament, numele si copie dupa C.I., date de contact (numar de telefon, e-mail), pana cel mai tarziu 24 august 2021;
b) Se va organiza o intalnire pre-ofertare in data 02 septembrie 2021 (prin sistem video-conferinta). Ofertantii potentiali care doresc sa participe la aceasta intalnire sunt rugati sa isi exprime aceasta optiune in scris, pe foaie cu antet si numele firmei, semnata, stampilata, scanata, la adresele de e-mail de mai jos, in care se vor nominaliza reprezentantii participanti, numele si copie dupa C.I., date de contact (numar de telefon, e-mail), pana cel mai tarziu 31 august 2021. Acestora li se va transmite link-ul pentru conectare la video-conferinta.
7. Ofertele trebuie sa fie transmise la adresa de mai jos inainte de 30 septembrie 2021, ora 14:00. Licitatia electronica nu estepermisa. Ofertele intirziate vor fi respinse. Ofertele vor fi deschise public, in prezenta reprezentantilor desemnati ai ofertantilor si a oricaror persoane care doresc sa participe, la adresa de mai jos la data si ora 30 septembrie 2021, ora 14:00.
8. Toate ofertele trebuie insotite de o Garantie de participare la licitatie in valoare de: 50.000 Lei.
9. Se atrage atentia asupra prevederilor Regulamentului de achizitii care mentioneaza cerinta potrivit careia Imprumutatul va comunica, in cadrul Notificarii de Atribuire a Contractului, informatii privind beneficiarul real cu referire la ofertantul castigator, in baza Formularului de Identificare a Beneficiarului Real ce este inclus in documentatia de licitatie.
10. Adresa mentionata mai sus este:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta,
Unitatea de Implementare a Proiectului (UIP) „Imbunatatirea Managementului Riscului la Dezastre”
In atentia: Dl. Benone Gabriel DUDUC, Director de proiect;
Bucuresti, Str. Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, cod postal 010233;
email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.; Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Pentru invitatia de participare la licitatie, click aici!