RO EN
Košík je prázdný

Salim Sunderji, nou CEO DocProcess, pentru extindere externa in India, UK si SUA

DocProcess, lider in automatizarea proceselor de business in Romania, anunta numirea lui Salim Sunderji in functia de director executiv (CEO) al grupului. Cu peste 20 de ani de experienta in diverse roluri de conducere, Salim Sunderji va fi responsabil de expansiunea DocProcess in Marea Britanie, Statele Unite, Orientul Mijlociu si India.
„In 2020, in ciuda declansarii pandemiei globale, am accelerat procesul de expansiune globala, prin inaugurarea unui nou birou comercial la Paris si am continuat sa atragem clienti de renume la nivel international. Experienta remarcabila a lui Salim precum si abilitatile sale de conducere ne vor sprijini in continuarea consolidarii pozitiei DocProcess de lider global in automatizarea proceselor de afaceri. Impreuna cu partenerii nostri de la Morphosis Capital, suntem incantati sa-i uram bun-venit lui Salim, cu care impartasim aceeasi viziune pentru DocProcess - sa revolutionam procesul de transformare digitala la nivel mondial", a declarat Liviu Apolozan, Presedinte si VP Strategie, DocProcess.
Inainte de a se alatura DocProcess, Salim a detinut mai multe functii de conducere in cadrul Thomson Reuters, fiind de-a lungul timpului Chief Product Officer, Chief Operating Officer & Chief Financial Officer al diviziei corporative, Managing Director of Knowledge Solutions Business si Chief Strategy Officer al diviziei de fiscalitate si contabilitate. Salim are peste 20 de ani de experienta la nivel executiv in companii de tip SaaS, media si de tehnologie. De-a lungul carierei sale, Salim a fost implicat in 12 tranzactii de fuziuni si achizitii, in integrarea si scalarea rapida a companiilor, restructurarea si dezvoltarea de talente.
„Sunt incantat sa ma alatur DocProcess si sa conduc o echipa dinamica in timpul procesului de expansiune globala. Cererea tot mai ridicata pentru transparenta si conformarea fiscala de catre guvernele din intreaga lume reprezinta o oportunitate imensa de a redefini modul in care intreprinderile si institutiile publice lucreaza impreuna in transformarea si automatizarea proceselor si interactiunilor de lucru. Cred ca DocProcess raspunde excelent la nevoile globale de conformitate, dar si la nevoile totale ale unei afaceri prin intermediul platformei de Business Ecosystem Automation si a serviciilor cu valoare adaugata, precum controlul integrat la nivel fiscal, juridic, de format si de afaceri," a mentionat Salim Sunderji, noul CEO al DocProcess.
In noua sa pozitie, Salim Sunderji se va concentra pe dezvoltarea de parteneriate globale si extinderea serviciilor DocProcess in Marea Britanie, SUA, Orientul Mijlociu si India. In acest proces, el va colabora direct cu Consiliul de Administratie si echipa executiva a DocProcess.
DocProcess pune la dispozitia clientilor o platforma SaaS flexibila care permite companiilor sa-si eficientizeze si sa-si optimizeze procesele atat la nivel intern, cat si la nivelul intregului ecosistem de afaceri, indiferent de experienta tehnologica a acestora. Solutia DocProcess se poate conecta cu orice sistem de informare sau platforma. Prin urmare, furnizorii, cumparatorii, partenerii din sectorul privat sau public pot colabora fara sa fie nevoiti sa isi modifice infrastructura de lucru. Unul dintre produsele cheie al DocProcess este solutia de facturare electronica care este conforma cu reglementarile autoritatilor din domeniul fiscal. De asemenea, platforma Business Ecosystem Automation a DocProcess include si solutii precum Purchase-2-Pay, Order-2-Cash, Logistica sau Contract Management.
Mai mult de 3,500 de companii, de la multinationale precum Carrefour, Cora, Lactalis, Mondelez, Strauss, eMAG si pana la companii antreprenoriale de tipul E-Boda, Altex si Flanco utilizeaza solutiile de automatizare DocProcess.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter