RO EN
Košík je prázdný

NEXTUP: Focus pe actualizarea solutiilor pentru firme cu noile modificari fiscale

Interesul companiilor pentru digitalizare a crescut in ultimele luni, in contextul inflationist actual si al schimbarilor fiscale care au un impact major asupra businessurilor, potrivit Roxanei Epure, Managing Partner la NextUp, unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii software pentru companii, aplicabile inclusiv in sectorul de constructii. Compania investeste anual in produse noi si in adaugarea de automatizari si functionalitati noi si practice din produsele actuale. Anul 2022 se va termina pentru NextUp cu rezultate spectaculoase, cu un plus de 40% fata de anul anterior, iar pentru 2023 este targetata o crestere de 50%. 
"Am observat mai multe initiative de digitalizare si antreprenori convinsi ca se pot baza pe sistemele informatice moderne, in demersurile lor de adaptare la contextul acesta instabil. Pe langa inflatie, pe umerii antreprenorilor romani mai sunt si schimbarile fiscale anuntate anul acesta, care ii vor pune la munca mai multa si le vor scoate mai multi bani din buzunar. Softurile vin acum si mai mult in ajutorul companiilor si antreprenorilor si preiau acea munca in plus. De aceea, in industria IT anul acesta provocarea a fost sa intelegem schimbarile legislative, in lipsa unor norme de aplicare detaliate. In acest fel, incercam sa fim de real ajutor pentru ce va urma, mai ales din 2023, pentru mediul de afaceri", a declarat Roxana Epure.
 
 
In 2022, specialistii de la NextUp s-au ocupat, astfel, de schimbarile legislative, precum declaratia SAFT, e-factura si roTransport, pentru a facilita relatia cu statul si raportarile lunare obligatorii ale antreprenorilor, precum si de automatizari, care sunt constant in focusul companiei.
"Credem ca in contextul acesta, in care statul ne incarca cu mai multa munca si birocratie, preluarea unor taskuri de catre soft prin automatizari este vitala pentru supravietuirea businessului. Pana la finalul anului, vom anunta si un produs nou, al carui plus de valoare este exact acesta: sa scutim timp si resurse pe sarcini zilnice care se repeta. Focusul nostru este sa crestem numarul automatizarilor din produsele noastre, sa punem la indemana antreprenorilor inteligenta artificiala, construind produse si functionalitati care sa le preia din fluxurile interne, pentru o eficienta si profitabilitate mai buna, de la an la an", a precizat reprezentanta NextUp.
 
Noi provocari legate de modificarile legislative si presiunea timpului
Principalele provocari pe care NextUp le intampina in activitate in aceasta perioada sunt legate de implementarea modificarilor legislative, care nu au norme de aplicare suficient de explicite. De asemenea, exista si presiunea timpului, pentru ca utilizatorii softurilor trebuie sa raporteze la stat lunar, cu data limita, fara exceptie. "Ne-am dori colaborare cu institutiile statului, legi care sa fie usor de aplicat si, desigur, automatizare cand vine vorba de birocratia inutila pentru antreprenor, dar, din pacate, necesara si dorita de institutiile statului. Preturile tin si ele pasul cu evolutia pietei. Resursa umana e din ce in ce mai scumpa, taxele la stat din ce in ce mai mari, birocratie din ce in ce mai multa. Antreprenorii din industria IT au aceleasi provocari ca si ceilalti legate de utilitati si presiuni pentru cresteri salariale. Propunerile noastre de eficientizare a resursei umane si de tool-uri de control in timp real al costurilor sunt testate intai de noi, in propriile organizatii", a subliniat Roxana Epure.
NextUp are o experienta de 3 decenii pe piata locala de IT&C si are, in prezent, peste 30.000 de useri. Compania a incheiat anul 2021 cu o cifra de afaceri de 1,6 milioane de euro, in crestere cu 15% fata de nivelul din 2020.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter