RO EN
Košík je prázdný

BITSoftware creste vanzarile cu 10% in anul 2020, pana la 3,2 milioane euro

2020 - un an neprevazut, complicat, ciudat, in care am invatat sa ne adaptam din mers noilor conditii, sa intelegem impactul pandemiei asupra clientilor, partenerilor, a pietei in general . Un an in care am continuat sa dezvoltam solutiile software de business existente dar si solutii noi, pentru a raspunde nevoilor de crestere ale companiilor.
Am constatat cu bucurie ca si in Romania lumea se adapteaza rapid la solutii noi de comunicare si colaborare, clientii adopta metode noi pentru reducerea costurilor si promoveaza un nivel de excelenta in servicii pentru motivarea si pastrarea echipelor. Multe business-uri s-au mutat partial sau total in online, cu presiuni crescande pe logistica, care au dus la adoptarea rapida de solutii de tip WMS, e-commerce, omnichannel si CRM.
In ciuda pandemiei, business-ul grupului BITSoftware a crescut si din punct de vedere al cifrei de afaceri si al numarului de angajati.
Anul 2020 s-a finalizat cu o crestere de 10% fata de 2019, o cifra de afaceri consolidata de 3,2 mil Eur si o echipa care a ajuns la 70 de persoane.
 
Ce am facut la BITSoftware in aceasta perioada?
In primul rand am incercat sa ramanem cat mai aproape de clientii nostri, pentru a raspunde nevoilor specifice cu solutiile noastre in cloud. Am consolidat portofoliul de produse cu aplicatii noi si nu in ultimul rand, ne-am adaptat cu intreaga echipa, pentru modul nou de lucru, de acasa, de la distanta.
Prin intermediul partenerilor nostri si a celor peste 300 clienti, am reusit sa intelegem mai bine specificul pietei si provocarile din fiecare verticala careia ne adresam, sintetizate mai jos in 2-3 cuvinte:
- Servicii Profesionale - comunicare++, excelenta in servicii, CRM extins, cashflow
- Constructii - presiunea pe costuri si resurse, pontaj & salarizare flexibila, urmarire proiecte in timp real
- Retail - omnichannel si marketplaces, prezenta pe toate canalele
- Distributie - logistica si depozitare, automatizare, cashflow
- FMCG - managementul promotiilor, analiza si previziuni de vanzari si cashflow
- Agro - continuitate, resurse umane, costuri reduse, analize cashflow
- Productie - automatizare++ & industry 4.0
 
Ne-am extins in 2020 in zona de aplicatii mobile si am lansat:
- Socrate Resource Management - management optim al resurselor angajate pe proiecte
- Suita SocrateWebApps:
1. SocrateWorkflow - aplicatie mobila pentru aprobarea documentelor;
2. SocratePontaje - aplicatie mobila pentru pontarea oamenilor pe teren pe proiecte/faze
3. SocrateExpense - aplicatie mobila pentru introducerea rapida a deconturilor
4. SocrateService - aplicatie mobila pentru agentii de service care fac interventii in teren
 
Am dezvoltat si solutiile existente cu noi functionalitati:
SocrateERP - functionalitati noi in zona de automatizare a diferitelor procese, roboti, integrari cu marketplace-uri, curieri
FluxVision WMS - gestiune depozite in cloud - a venit cu 4 versiuni majore, cu functionalitati aditionale si integrari cu curierii
FieldBookAgriApps - solutie de management al fermelor agricole lansata in 2019 si implementata deja cu succes la clienti din domeniul agro
Socrate Salarii - 30 versiuni minore si 4 majore au tinut pasul cu multele modificari legislative
Amazon Connect - aplicatie de call/contact center in cloud pentru gestiunea relatiilor cu clientii
Amazon Chime - sistem cloud privat de videoconferinta, cu grad ridicat de securizare
Paydemic - solutia ideala pentru vanzarea digitala a revistelor, ziarelor si cartilor cu care se poate configura in cateva minute un shop online prin care sa vinzi abonamente digitale sau numere individuale si sa-l afisezi pe site-ul tau.
 
Ce urmeaza?
Socrate este in continuare un partener de incredere, care va sustine clientii nostri si directiile lor de dezvoltare, directii in care investim si care sunt aliniate atat la cerintele pietei, precum si la tendintele globale:
(1) Cloud Computing & Operations Anywhere
(2) Cybersecurity
(3) HyperAutomation
(3) Inteligenta Artificiala/Machine Learning
Planul BITSoftware prevede lansarea mai multor aplicatii si tehnologii, iar 2021 va fi un an de exceptie, cand vom introduce o suita noua de produse, compatibile cu versiunile existente, care inglobeaza atat experienta din ultimii 30 ani, precum si tehnologiile de ultima generatie care raspund provocarilor actuale si viitoare.
 
Pionier si inovator
Povestea noastra a inceput pe vremea cand in Romania nu se stiau prea multe despre sistemele integrate de gestiune a afacerii si beneficiile acestora pentru organizatii. Am inceput in 1994 dezvoltarea unuia dintre primele sisteme software integrate de gestiune din Romania. Pasionati de tehnologie, software, dar si de economie, am cautat mereu sa ne imbunatatim, si am dezvoltat si crescut continuu. Astazi, BITSoftware este o companie care are in portofoliu solutii de business inovative, peste 300 de clienti, companii romanesti si internationale si clienti in peste 70 de tari. BITSoftware nu inseamna insa numai produse inovative, ci si excelenta in servicii, parteneriate de succes si o echipa tanara si dinamica.
 
*** Articol publicat de Anca Cazacu, reprezentant al BitSoftware

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter