RO EN
Košík je prázdný

CORESI: Investitie de 55 milioane de euro pentru centrul comercial din Brasov

Immochan - divizia imobiliara a grupului francez Auchan - dezvolta in Brasov complexul comercial Coresi Shopping Center. Obiectivul, cu o arie construita de 58.000 mp, va include peste 130 de magazine, cu o suprafata totala de 32.000 mp, precum si un hipermarket de 16.000 mp. In prezent, au fost demarate procedurile pentru desemnarea antreprenorului general, termenul de finalizare a lucrarilor fiind stabilit pentru luna octombrie 2014. Proiectul a primit autorizatia de construire la inceputul anului in curs, investitia totala pentru edificarea complexului fiind de aproximativ 55 milioane de euro. Coresi Shopping Center va beneficia de o certificare BREEAM din clasa "Very Good", procesul de verificare a conformitatii caracteristicilor specifice fiind derulat de compania Build Green Romania. Acesta constituie primul centru comercial din tara noastra care va primi certificat de sustenabilitate. Expertii care au participat la procesul de precertificare au avut in vedere evaluarea impactului asupra mediului si gradul de reintegrare urbana a unui teren utilizat in trecut pentru scopuri industriale. Cerintele de eficienta energetica vor fi indeplinite prin instalarea unui sistem eficient de termoizolare a anvelopantei. Alte concepte implementate la proiectul din Brasov se refera la maximizarea gradului de folosire a luminii naturale, reutilizarea apelor si limitarea consumului, prin folosirea unor instalatii de mare randament pentru iluminare si conditionarea aerului. Informatii suplimentare, la www.immochan.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter