RO EN
Košík je prázdný

ORACLE lanseaza Siebel CRM Public Sector 8.2.2

Include noi functionalitati pentru a ajuta agentiile din sectorul public sa imbunatateasca implementarea programelor si serviciile pentru cetateni. Oracle a lansat astazi Oracle Siebel CRM Public Sector 8.2.2 – parte componenta a Oracle Social Services Suite – pentru a ajuta organizatiile din sectorul public sa reactioneze mai bine la mediile economice, sociale si politice in schimbare, concentrandu-se in acelasi timp pe imbunatatirea furnizarii programelor si a serviciilor pentru cetateni, precum si pe simplificarea automatizarii legislatiei programelor. Una dintre primele solutii software comerciale create anume pentru servicii sociale, Oracle Social Services Suite le ofera agentiilor guvernamentale o platforma completa, deschisa si integrata pentru gestiunea eligibilitatii si a dosarelor, pentru simplificarea stabilirii eligibilitatii, cresterea eficientei functionarilor sociali si imbunatatirea eficientei programelor. Organizatiile din sectorul public – inclusiv serviciile sociale, justitia si siguranta publica, alte servicii componente si agentiile de taxe si impozite – aleg cea mai noua versiune a solutiei Siebel CRM Public Sector pentru a suplimenta solutiile lor de gestiune a dosarelor deoarece ofera o solutie completa, modulara ce le permite agentiilor sa dezvolte si sa implementeze propriile solutii intr-o maniera rapida, flexibila si rentabila. Ca parte din Oracle Applications Unlimited, Siebel CRM Public Sector 8.2.2 continua sa construiasca pe fundatia oferita de posibilitatile complete de gestiune a eligibilitatii si a dosarelor din Oracle Social Services Suite, oferind inovatii si caracteristici imbunatatite de accesibilitate pentru utilizatori, pentru gestiunea platilor, a cererilor si a furnizorilor de servicii. In plus, imbunatatirile aduse integrarii solutiei Siebel CRM Public Sector cu Oracle Policy Automation sustin o implementare simplificata, performanta imbunatatita si posibilitati suplimentare de auditare si raportare a deciziilor.
 
 
Serviciul de Comunicate si Anunturi Agenda Constructiilor asigura publicarea rapida a informatiilor de actualitate referitoare la activitatea companiilor si a institutiilor din domeniile constructii, instalatii, tamplarie si sectoarele conexe. Va oferim posibilitatea de a va face cunoscute informatiile referitoare la evenimente, anunturi de selectie de oferta, licitatii etc., inclusiv prezentarea de noutati din domeniile tehnice si economice. Informatii suplimentare: tel./fax: 021/336.04.16-17; E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter