RO EN
Košík je prázdný

HORNBACH: Cifra de afaceri neta a Grupului depasestre 4 miliarde de euro

In anul financiar 2017/18, Grupul HORNBACH (concernul HORNBACH Holding AG&Co. KGaA) a depasit substantial pragul de 4 miliarde de euro cifra de afaceri. Conform Raportului financiar anual, dat publicitatii la data de 22 martie 2018, cifra de afaceri a concernului a crescut cu 5,1%, atingand 4.141 milioane de euro. Cea mai mare subgrupa operativa a concernului HORNBACH Baumarkt AG, care la data incheierii exercitiului financiar, 28 februarie 2018, administreaza la nivel european 156 (anul precedent: 155) de magazine de materiale de constructii si gradinarit, precum si e-commerce in noua tari, si-a majorat cifra de afaceri cu 4,9%, ajungand la 3.891 milioane de euro. Fara a lua in considerare magazinele inaugurate si cele inchise si ajustarile de curs valutar, cifra de afaceri a magazinelor de materiale de constructii si gradinarit (DIY) a crescut cu 3,6% (3,3% cu efectele de curs valutar). La fel ca in anul precedent, cele mai puternice impulsuri de crestere au venit de la unitatile internationale. Astfel, cota din strainatate din cadrul subgrupei de magazine de materiale de constructii a concernului a crescut de la 45,0% la 46,8%. Subgrupa HORNBACH Baustoff Union GmbH a concernului a inregistrat un plus la cifra de afaceri de 8,3%, ajungand la 248 mil. euro.
„In exercitiul financiar 2017/18, ne-am atins obiectivele cu privire la cifra de afaceri. Astfel, ne-am putut impune cu succes intr-un domeniu concurential care, ca urmare a digitalizarii in crestere, a devenit mai pretentios ca oricand. Datorita strategiei noastre de impletire a comertului stationar cu comertul online, le putem oferi clientilor nostri, pe toate canalele, solutii potrivite perfect pentru proiectele lor de constructii si renovari“, a declarat Albrecht HORNBACH, presedintele Consiliului de Administratie al HORNBACH Management AG.
Magazinele de materiale de constructii si gradinarit din Germania - crestere cu 1,5% raportata la o suprafata nemodificata; comertul cu materiale de constructii - crestere cu 8,3%
Cifra de afaceri neta pe segmentul DIY inclusiv comertul online a crescut in Germania in anul financiar 2017/18 (de la 1 martie 2017 pana la 28 februarie 2018) cu 1,5%, ajungand la 2.071 mil. euro. Pe o suprafata de vanzare nemodificata, aceasta insemnand, fara luarea in considerare a deschiderii unor noi magazine sau inchiderea altora in ultimele 12 luni, ca s-au obtinut majorari ale cifrei de afaceri in toate trimestrele. In acest sens, a rezultat per total o crestere de 1,5%, pe o suprafata de vanzare nemodificata. In anul de raportare, magazinele noastre au fost deschise cu 4 zile mai putin decat in anul precedent. In Germania, la data incheierii exercitiului financiar, HORNBACH administreaza 98 (anul precedent: 98) de magazine in comertul DIY stationar.
Subgrupa HORNBACH Baustoff Union GmbH a concernului a inregistrat in anul financiar 2017/18 o crestere substantiala a cifrei de afaceri. Incluzand cifrele de afaceri ale celor doua unitati nou deschise in trimestrul al III-lea, cifra de afaceri neta a celor 29 de sucursale a crescut cu 8,3%, la 248 mil. euro, dupa o crestere de 4,8% in anul precedent.
Restul Europei ramane motorul de crestere din concern
Motorul de crestere din concern au fost - la fel ca in ultimii doi ani - activitatile de comert DIY din cele opt tari unde exista magazine HORNBACH (regiunea Restul Europei). Pe acest segment, precum si din comertul online, HORNBACH a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 9,0%, ajungand la 1.820 mil. euro. Astfel, cota din strainatate la cifra de afaceri a concernului a crescut de la 45,0% la 46,8%. Fara a lua in considerare magazinele inaugurate si cele inchise si ajustarile de curs valutar, in anul financiar 2017/18 HORNBACH si-a majorat cifra de afaceri in Restul Europei cu 6,1%, dupa o crestere de 5,1% in anul precedent. Incluzand efectele de curs valutar si in conditiile unor suprafete de vanzare nemodificate, cifra de afaceri a crescut cu 5,6% (anul precedent: 4,6%).
Despre HORNBACH Romania
HORNBACH este o companie multinationala de familie, care a inregistrat in exercitiul financiar 2016/2017 (data bilantului: 28 februarie) o crestere a cifrei de afaceri (neta) de 4,9%, la 3,9 miliarde euro. Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 6 generatii. In acest moment, concernul detine 156 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in 9 tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elvetia, Suedia, Slovacia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).
Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH le garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.
Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructii si produse de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand circa 18.000 de angajati care contribuie la succesul companiei.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter