Ca rezultat al campaniei de responsabilitate sociala "Plantam Aer", echipa Daikin, formata din angajati, parteneri, clienti si voluntari, a contribuit la imbunatatirea calitatii aerului, plantand 13.000 de copaci, in noua judete din tara. Actiunile de plantare s-au desfasurat in 18 si 25 noiembrie, cu ocazia Zilelor Impaduririi Nationale cu ajutorul Voluntarilor, organizate de Plantam Fapte Bune in Romania. Astfel, Daikin a plantat cate un copac pentru fiecare aparat de aer conditionat vandut in perioada 5 iunie - 15 septembrie 2017.
"A venit momentul sa punem in practica rezultatele campaniei «Plantam Aer». Chiar daca efectele acestei actiuni vor fi mai vizibile in timp, ne bucuram ca am reusit sa ne implicam in dezvoltarea, refacerea sau extinderea suprafetelor de padure si implicit, ca am facut inca un pas spre un viitor cu aer mai curat. Patru hectare de teren degradat vor deveni surse de oxigen pentru generatiile urmatoare si vor contribui la mentinerea echilibrului ecologic. Entuziasmul si implicarea lor in actiunile de anul acesta ne dau increderea ca si in viitor ne vom bucura de o sustinere importanta in demersurile de protejare a mediului inconjurator", a declarat Daniel Vasile, Managing Director Daikin Romania.
Pe 18 noiembrie a.c. voluntarii Daikin au plantat puieti forestieri de pin, gladita, salcam si cer, contribuind astfel la impadurirea terenurilor degradate din localitatile Sinmihaiu Roman (judetul Timis), Vladimir (Gorj), Moinesti (Bacau) si Pestera (Constanta). Din cauza conditiilor meteorologice nefavorabile, actiunile de plantare din celelalte cinci judete au fost reprogramate pentru data de 25 noiembrie, cand puieti de salcie alba, plop, frasin, ulm, stejar si mojdrean au prins radacini in localitatile Jegalia (Calarasi), Armasesti (Ialomita), Cozieni (Buzau), Grecesti (Dolj) si Calugareni (Giurgiu) cu ajutorul voluntarilor Daikin.
In total, actiunile de impadurire desfasurate de Plantam Fapte Bune in Romania au acoperit o suprafata de 26 de hectare si au vizat reducerea riscului de alunecari de teren, impiedicarea procesului de erozione, diminuarea poluarii, imbunatatirea calitatii solului si mai ales a aerului.
Strategia companiei pentru anul 2018 vizeaza continuarea actiunilor cu impact asupra mediului inconjurator si societatii, mizand tot mai mult pe implicarea publicului larg in campaniile de responsabilitate sociala.