RO EN
Košík je prázdný

CSR Index: Kaufland a fost desemnata Cea mai sustenabila companie din Romania

Kaufland Romania a fost desemnata Cea mai sustenabila companie din Romania, in urma publicarii rezultatelor singurului si celui mai complex studiu care analizeaza nivelul de implicare a companiilor in sustenabilitate si din punct de vedere economic, de mediu si social.
Organizat anual, studiul Romania CSR Index reprezinta o analiza independenta complexa cu 10 categorii si care evalueaza conform unor parametri internationali companiile din Romania, dupa implicarea acestora in domeniul sustenabilitatii si responsabilitatii sociale.
Astfel, pentru al doilea an la rand, Kaufland Romania a obtinut primul loc in topul celor mai sustenabile companii din tara, cu 98 de puncte din 100, conform analizei realizate de agentia de consultanta The Azores si prezentate in cadrul celei de-a patra editii Romania CSR Index 2019, ce a inclus peste 700 de companii. Kaufland Romania a fost recompensata cu distinctia Gold Level, in cadrul conferintei ,,Best Practices in Romanian CSR”, care a avut loc miercuri, 24 iulie 2019.
Categoriile care stau la baza distinctiei sunt: guvernanta corporativa, diversitatea, impactul economic, mediul inconjurator, drepturile omului si politica anti-coruptie, angajati, marketing, investitii in comunitate si lantul de aprovizionare.
Premiul Gold Level reprezinta o recunoastere a eforturilor Kaufland Romania de a reuni, intr-un raport de sustenabilitate aliniat standardelor internationale de raportare Global Reporting Initiative (GRI) – toate informatiile non-financiare relevante, intr-un exercitiu deplin de transparenta, cooperare si asumare a unor obiective de investitii si performanta.
Suplimentar, raportul are Indexul de Continut validat GRI, iar acuratetea informatiilor a fost auditata conform standardului international AA1000AS, din dorinta de a oferi partenerilor incredere ca datele prezentate sunt exacte.
,,Cu aceasta ocazie, lansez o invitatie deschisa intregului mediu de afaceri de a se alatura acestui efort al raportarii de sustenabilitate conform standardelor internationale. Este nevoie de implicarea tuturor companiilor pentru a putea face diferenta: problemele si obiectivele de mediu, de dezvoltare sociala si economica ne privesc pe toti. Ne concentram sa fim buni fiecare in parte, dar numai impreuna putem avea un impact semnificativ. Companiile au un rol esential in generarea schimbarii”, declara Valer Hancas, director Comunicare si Corporate Affairs, Kaufland Romania.
Raportul de sustenabilitate Kaufland Romania, publicat anual, analizeaza activitatea companiei in ceea ce priveste dezvoltarea angajatilor, a unui mediu de lucru corect, strategia de sustenabilitate, contributia in cadrul comunitatilor, investitiile in lantul de aprovizionare, etica sau protectia mediului – si ofera informatii privind performanta companiei din perspectiva dezvoltarii sustenabile, alaturi de obiectivele asumate pentru urmatorul an financiar.
In realizarea raportului, compania deruleaza o cercetare de piata in care implica toti partenerii sai: angajati, furnizori, clienti, parteneri de afaceri, autoritati, media si ONG-uri, cu scopul de a determina temele care influenteaza relatia acestora cu Kaufland Romania.
Mai mult, Kaufland Romania si-a asumat sa ia masuri si sa implementeze proiecte care contribuie la realizarea Obiectivelor ONU de Dezvoltare Durabila (Global Compact), care abordeaza cele mai presante probleme ale planetei, de la eradicarea saraciei, imbunatatirea sanatatii si a educatiei, cresterea sustenabilitatii urbane si pana la sustinerea principiilor de guvernanta recomandate de ONU in domeniul drepturilor omului, anti-coruptie, protectia mediului si practici de lucru sustenabile.
Kaufland Romania este o organizatie deschisa, al carei obiectiv este sa depaseasca cerintele legislative minime obligatorii si sa atinga sau sa depaseasca bunele practici existente in prezent la nivel international.
Kaufland isi asuma misiunea de a fi partener implicat si sustinator activ al comunitatii si al economiei locale, prin incurajarea achizitiilor de la producatori romani, prin promovarea de practici transparente si responsabile in relatiile cu partenerii de afaceri, prin sustinerea si grija acordata angajatilor, dar si prin contributia pe care o aduce la cresterea gradului de constientizare a temelor precum consumul responsabil, grija fata de mediu si sustinerea comunitatilor locale.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter