RO EN
Košík je prázdný

ACE anunta rezultatele cercetarilor de piata ce releva modul de gestionare a crizei

Consiliul Arhitectilor din Europa (ACE) a organizat recent doua sondaje printre membrii organizatiei pentru a intelege mai bine mecanismele prin care poate fi gestionata criza Covid-19 si pentru a evalua cu o cat mai mare acuratete efectele acesteia asupra activitatii de proiectate, in special si a pietei, in general. ACE a depus de asemenea eforturi sustinute pentru a oferi cele mai bune solutii la o serie de probleme precum: recomandari de siguranta si sanatate aplicabile la nivelul birourilor de arhitectura; scheme de suport financiar si ajutor de stat pentru IMM-uri si PFA-uri; consultanta juridica si administrativa cu privire la personal, contracte, contabilitate, autorizari, asigurari etc.; sfaturi practice pentru optimizarea activitatii; protocoale aplicabile pe santiere; comunicarea in timp de criza etc. Cercetarea a relevat faptul ca aproape 60% dintre membrii asociatiei cu sediul in Malta au adoptat lucrul la distanta, un procent si mai mare dintre arhitectii suedezi procedand in mod similar. In plus, acestia din urma au stabilit intalniri periodice in grupuri profesionale, organizate pe teme de competenta (juridica, de proiectare etc.). Si in Ungaria a fost asigurat accesul la distanta la infrastructura IT a birourilor de arhitectura, iar in Danemarca acest mod de lucru a fost facilitat de indelungata experienta pe care specialistii locali o au in ceea ce priveste utilizarea platformelor de video-conferinta. In Spania, singurele probleme raportate s-au referit la mentinerea contactului personal, din cauza restrictiilor dure impuse de guvern, insa o mare parte dintre acestea au fost compensate prin intalnirile virtuale. Proiectantii ciprioti, in schimb, s-au confruntat cu dificultati in coordonare si partajarea informatiilor. O provocare interesanta au avut de depasit arhitectii germani, care, pe langa compabilitatea echipamentelor IT au fost nevoiti sa gestioneze si lipsa timpului necesar, data fiind aglomerarea canalelor de comunicare, intens utilizate inclusiv in scopuri educationale. Desigur, problematica abordata a fost mult mai extensiva, detalii suplimentare putand fi accesate la link

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter