RO EN
Košík je prázdný

BOUYGUES: Crestere cu 4% a cifrei de afaceri la nivel de grup

Compania Bouygues, din Franta, este unul dintre cei mai importanti antreprenori de constructii pe plan international. Recent, oficialii companiei au comunicat faptul ca, in primul trimestru din 2011, societatea a realizat o cifra de afaceri in valoare de 6,7 miliarde euro, fiind cu 4% superioara nivelului consemant in perioada corespunzatoare din 2010. Profitul, la nivel de grup, a fost de 34 de milioane de euro, consemnand o contractie de 81%, in vreme ce cuantumul datoriilor s-a majorat cu 63 de milioane de euro, ajungand la 3,29 miliarde euro. Divizia de constructii a raportat incasari de aproximativ 2,17 miliarde euro, in crestere cu 9% in Franta si 10% pe plan international. Marja profitului a fost de 3,6%, ceea ce a dus la obtinerea unor venituri nete de 46 de milioane de euro. Obiectivul principal pentru 2011 in ceea ce priveste departamentul analizat este acela de a se obtine o crestere de 4%, pana la nivelul de 9,6 miliarde euro. In ceea ce priveste celelalte segmente de activitate, s-au inregistrat incasari de 443 de milioane de euro pentru divizia de tranzactii imobiliare (in scadere cu 14% pentru constructiile rezidentiale si cu 73% pentru cele comerciale), de 2,1 miliarde euro pentru divizia Colas, de 1,04 miliarde euro pentru departamentul de telecomunicatii etc. O actiune importanta derulata in primul trimestru din 2011 a fost constituita de desemnarea Bouygues ca partener favorit pentru realizarea unui proiect finantat de Ministerul Apararii din Franta. Informatii suplimentare, la www.bouygues.com   

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter