RO EN
Košík je prázdný

BOUYGUES: Continuare a declinului diviziilor de constructii

Grupul Bouygues (Franta) a inregistrat, in primul semestru din 2010, vanzari de 14,7 miliarde euro, in scadere usoara (-1%) fata de aceeasi perioada din 2009, cand cifra de afaceri a companiei a insumat 14,8 miliarde euro. Bouygues Construction, una din cele mai importante firme ale grupului (reprezentand circa 30% din cifra de afaceri) a raportat o scadere de 5% a veniturilor, ajungand la un nivel de 4,53 miliarde euro. Cealalta companie importanta din grup, Colas, cu activitati in domeniul infrastructurii, a consemnat o depreciere de 2% a vanzarilor, pana la 5 miliarde euro, din cauza deteriorarii situatiei economice din Europa Centrala (cresterea concurentei determinata de lipsa de proiecte noi). In ceea ce priveste celelalte subsidiare ale companiei, Bouygues Immobilier (divizia de imobiliare a grupului) a raportat o diminuare de 8% a afacerilor (pana la o valoare de 1,3 miliarde euro), in timp ce veniturile TF1 (Télévision Française 1) au crescut cu 14% (la 1,28 miliarde euro), iar cele din cadrul Bouygues Telecom au insumat 2,5 miliarde euro (+4% fata de primele trei luni ale anului trecut). Pe plan autohton, holdingul este prezent prin filialele Bouygues Romania si Colas Romania, avand in derulare proiecte semnificative in toata tara. Astfel, Bouygues Romania va realiza lucrarile de executie pentru Parcul de Retail Colosseum Center, iar Colas va asigura serviciile de proiectare si construire aferente sectorului de autostrada Cernavoda - Medgidia (A2), in valoare de 150 milioane de euro. Informatii suplimentare, la www.bouygues.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter