Antreprenorul de constructii Bilfinger Berger, din Germania, a comunicat pentru primele trei luni din 2012 o majorare de 6% a cifrei de afaceri in raport cu perioada similara din 2011, vanzarile atingand nivelul de 1,94 miliarde euro. In intervalul mentionat au fost consemnate majorari pe toate cele trei segmente de servicii asigurate de companie. In ceea ce priveste comenzile, acestea au inregistrat un spor de 9%, ajungand la 2,17 miliarde euro. In ceea ce priveste veniturile, profitul net din intervalul ianuarie - martie a.c. a fost de 100 milioane de euro, plasandu-se la o cota de aproximativ 50% din valoarea aferenta trimestrului intai din 2011 (cand castigurile au inclus elemente provenite din activitati atipice, cum ar fi, de exemplu, vanzarea diviziei Valemus - Australia). Previziunile pe termen scurt indica o majorare substantiala a castigului net in raport cu veniturile rezultate din operatiuni curente in anul precedent, ca urmare a unei cresteri importante a marjei. Cu toate acestea, numarul de lucrari finalizate se va diminua (exceptand efectele generate de posibilele achizitii) pe fondul focalizarii atentiei in directia realizarii de imobile de birouri, dar si din cauza renuntarii la afacerile derulate in Nigeria. Informatii suplimentare, la www.bilfinger.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.