RO EN
Košík je prázdný

MAZARS: Crestere de 7,8% a veniturilor globale, la un nivel de 1,9 miliarde euro

Mazars, companie internationala de audit si consultanta in afaceri, anunta astazi venituri de 1,9 mld. EUR pentru exercitiul financiar 2019/2020 (1 septembrie 2019 - 31 august 2020), reprezentand o crestere de 7,8% (excluzand impactul Forex de -0,3%) comparativ cu exercitiul financiar anterior. Cresterea veniturilor are la baza o crestere organica puternica (5,9%), completata de o crestere externa pozitiva (1,8%).
„Pentru oameni, companii si societate, 2020 a fost un an fara precedent. Pe fondul unei pandemii globale, cand atentia noastra era concentrata pe siguranta angajatilor si continuarea furnizarii de servicii de calitate clientilor nostri, Mazars a demonstrat o rezistenta remarcabila, realizand o crestere de 7,8%, in cea mai mare parte organica. Eforturile angajatilor nostri de a-si sustine clientii si a-si finaliza proiectele ne-au permis sa reusim mai mult decat de a supravietui provocarilor anului 2020.”, a declarat Hervé Hélias, CEO si Presedinte al Grupului Mazars.
Mentinerea unei perspective pe termen lung: planul strategic pentru urmatorii patru ani
In pofida crizei, Mazars a continuat sa investeasca si sa isi planifice viitorul. Peste 1.100 de parteneri au votat recent aprobarea noului plan strategic „One24”, un nume care recunoaste unicitatea modelului de parteneriat integrat al Mazars. Planul descrie traseul grupului pentru urmatorii patru ani, valorificand punctele forte si atributele distinctive ale Mazars: servicii de calitate, integrare operationala transfrontaliera, consecventa internationala, dedicare si grija pentru clienti si angajati. Noul plan continua procesul de transformare a grupului si consolideaza pozitia Mazars ca lider international in domeniul auditului, fiscalitatii si consultantei, prin imbunatatirea continua a talentelor si a experientei clientilor, dar si a serviciilor inovatoare si a modului de lucru. In urmatorii patru ani, compania va continua sa se concentreze asupra prioritatilor sale: orientarea catre client, managementul calitatii si al riscurilor, cresterea internationala, integrarea operationala, dezvoltarea talentelor si contributia la construirea unei lumi echitabile si prospere.
„Pandemia si criza economica asociata acesteia reprezinta o perioada dificila, dar trebuie sa privim dincolo de ea si sa investim in organizatia si in oamenii nostri pentru a livra ceea ce clientii au nevoie si asteapta de la noi. Am stabilit o strategie care ne consolideaza locul pe piata si continua sa creeze o companie a viitorului, prin care ne asiguram ca atragem si dezvoltam talente remarcabile, oferim experiente de inalta calitate clientilor nostri de orice dimensiune si, mai presus de toate, cladim incredere prin actiuni responsabile.”, a declarat Hervé Hélias (foto), CEO si Presedinte al Grupului Mazars.
O echipa noua si diversa pentru implementarea planului strategic
Pentru a veni in sprijinul programului One24, Mazars si-a revizuit si consolidat cadrul de guvernanta, care este format din Comitetul Executiv al Grupului (GEB) si Consiliul de Guvernanta al Grupului (GGC) . Noua echipa a fost votata in cadrul conferintei virtuale a partenerilor companiei din decembrie 2020.
Dintre cei 23 de membri alesi in GEB si GGC, 10 sunt femei: aceasta inseamna ca 44% dintre functiile de guvernanta ale Mazars sunt detinute de femei, reprezentand o puternica diversitate de gen in conducerea companiei.
Hervé Hélias a fost reales in functia de presedinte al GEB si lui i se alatura inca doi noi membri: Mark Kennedy, Managing Partner in Irlanda din 2016, si Julie Laulusa, Co-Managing Partner in China din 2010. Laulusa si Kennedy se alatura altor noua membri GEB re-alesi: Hervé Hélias, Pascal Jauffret, Rudi Lang, Taibou Mbaye, Christoph Regierer, Veronique Ryckaert, Ton Tuinier, Phil Verity si Victor Wahba. Antonio Bover se retrage dupa trei mandate (12 ani), iar Wenxian Shi trece de la calitatea de membru la cea de invitat permanent.
Membrii actuali ai GGC sunt Asa Andersson Eneberg, Gertrud Bergmann, Maria Cabodevilla, Frank Bournois, Kathryn Byrne, Juliette Decoux, Fabrice Demarigny, Denise Fletcher, Chris Fuggle, Tim Hudson (Chair), Michelle Olckers si Liwen Zhang.
„Existenta unei perspective pe termen lung este la fel de esentiala ca existenta echipei potrivite care sa sustina strategia. Pe masura ce punem in aplicare planul nostru de patru ani, ne-am dezvoltat echipa de guvernanta pentru a ne asigura ca are liderii potriviti, cu o diversitate de medii si stiluri, astfel incat strategia noastra sa devina realitate.”, marturiseste Hélias.
In 2020, Mazars a promovat 78 de noi parteneri internationali din 30 de tari. Noii parteneri reprezinta diverse domenii de servicii - audit (54%), fiscalitate (17%) si outsourcing (12%) - dar si diversitate regionala.
„Pe masura ce ne-am consolidat echipa, situatia financiara si comunitatea de clienti din Romania, Mazars a reusit sa creasca sustenabil, fiind alaturi de companii din toate industriile. In acest an provocator, echipa noastra a demonstrat o atitudine impresionanta in fata unei situatii necunoscute si a reusit sa se adapteze rapid acestei provocari si nevoilor sale. Astfel, reiteram pe deplin strategia noastra de grup si, impreuna cu tarile din Europa Centrala si de Est, vom continua sa oferim un serviciu personalizat, de o calitate exceptionala fiecarui client, care va beneficia de modelul de parteneriat integrat al Mazars.”, a declarat Dino Ebneter, Country Managing Partner, Mazars Romania.
Dedicati unei noi viziuni, care sa redefineasca sustenabilitatea auditului, din perspectiva profesiei
In octombrie 2020, Mazars si-a lansat noua identitate de brand, care reafirma misiunea si valorile traditionale: integritate, responsabilitate si asumare. Acestea reflecta si mai bine pozitia Mazars din prezent si experienta unica pe care o oferim angajatilor si clientilor nostri, prin care ii sustinem in parcursul lor catre succes si ii incurajam sa faca ceea ce este corect intotdeauna.
Noua filozofie de brand sarbatoreste modul in care Mazars s-a transformat, fara a-si compromite cultura, valorile sau modelul de afaceri unic, dar si modul in care faciliteaza alegerea si aduce o perspectiva unica pe piata serviciilor de audit, fiscalitate si consultanta. De asemenea, reafirma un angajament puternic pentru construirea unei lumi corecte si prospere, precum si a unei industrii mai sanatoase. Datorita pozitiei sale solide pe piata serviciilor de audit in contextul companiilor listate la bursa, Mazars se asigura ca auditorii, care au o misiune de interes public, pot obtine rezultatele necesare, indiferent de provocari. In concordanta cu misiunea sa, grupul doreste sa se pozitioneze in fruntea dezbaterii privind sectorul de audit, sa promoveze schimbari semnificative in profesie si face apel la o dezbatere publica in care sa fie implicate toate partile interesate.
Hélias concluzioneaza: „Noul nostru plan strategic pentru urmatorii patru ani subliniaza intentia companiei de a-si accelera transformarea si de a consolida pozitia Mazars ca lider international. Vrem sa imbunatatim continuu modul in care ne deservim clientii si ne dezvoltam talentul, transformand Mazars atat intr-o companie bazata pe cunoastere, cat si intr-o scoala de excelenta. Calitatea va ramane coloana vertebrala a tuturor activitatilor pe care le desfasuram si dorim sa continuam sa promovam o adevarata cultura a calitatii si a gestionarii riscurilor. Transparenta financiara si increderea sunt pilonii unei economii corecte si prospere, iar auditorii sunt o componenta centrala a acestui ecosistem. Este timpul sa regandim colectiv modul de functionare a acestei profesii. Credem ca este responsabilitatea noastra sa participam la crearea unei piete mai sanatoase si vom contribui cu tot ce ne sta in putinta la aceasta transformare in urmatorii ani”.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter