RO EN
Košík je prázdný

DELOITTE, desemnat cel mai valoros brand de servicii comerciale din lume

Deloitte a fost desemnat cel mai valoros si mai puternic brand din lume in randul serviciilor comerciale, conform editiei din acest an a raportului Brand Finance dedicat serviciilor comerciale. Brand Finance, cea mai mare firma independenta globala in consultanta de evaluare si strategie de brand, calculeaza valoarea totala si forta unei marci in baza unor analize care tin cont de investitia de marketing, de perceptia brandului in randul clientilor, angajatilor si al altor parti interesate (stakeholder equity) si de performanta de piata a business-ului.
Cu o valoare a brandului de 29,7 miliarde USD in 2018, in crestere cu 42% fata de anul anterior, Deloitte se afla pe primul loc in topul celor mai valoroase branduri de servicii comerciale si, implicit, in topul celor mai valoroase branduri de servicii profesionale. In ceea ce priveste forta marcii, Brand Finance a calculat un scor BSI (Brand Strength Index) de 91,24 din 100 si a atribuit Deloitte ratingul maxim, AAA+.
Conform raportului, cresterea valorii si a fortei brandului Deloitte se bazeaza pe investitiile constante si consecvente, pe imbunatatirea reputatiei si pe rezultatele de business solide. Cele mai recente rezultate financiare, anuntate de Deloitte la New York pentru anul financiar incheiat la 31 mai 2019, confirma cresterea puternica pe toate cele cinci linii de servicii - Audit si servicii conexe, Consultanta in management, Consultanta financiara, Consultanta in managementul riscului si Servicii fiscale si juridice. Veniturile globale au crescut, pentru al zecelea an consecutiv, ajungand la valoarea record de 46,2 miliarde USD, cu 9,4% mai mult fata de anul anterior, plasand Deloitte in pozitia de lider detasat in domeniul serviciilor profesionale.
"Desi tara noastra are o pondere mica in amprenta globala a Deloitte, suntem mandri sa contribuim la performanta brandului si la cea financiara - veniturile locale au crescut chiar intr-un ritm mai alert decat media la nivel global. Romania este o tara importanta pentru Deloitte, cu o echipa dinamica si inovatoare, care exceleaza atat in liniile de business care deservesc clientii din Romania, cat si in centrele de servicii care lucreaza pentru alte piete impreuna cu colegi din reteaua globala. Suntem, astazi, peste 1.700 de profesionisti care colaboreaza intr-un mediu bazat pe incluziune si pe autonomie, care stimuleaza dezvoltarea personala si profesionala. Pentru noi, este un privilegiu sa facem parte din cea mai veche si mai mare firma de servicii profesionale din lume", a declarat Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte Romania si Moldova.
Deloitte furnizeaza, la nivel globa,l servicii de audit, consultanta, servicii juridice, consultanta financiara si managementul riscului, servicii de consultanta fiscala si alte servicii adiacente catre clienti din sectorul public si privat provenind din industrii variate. Patru din cinci companii prezente in topul Fortune Global 500® sunt clienti Deloitte, prin intermediul retelei sale globale de firme membre, care activeaza in peste 150 de tari si teritorii, oferind resurse internationale, perspective locale si servicii de cea mai inalta calitate pentru a aborda provocari de business complexe. Obiectivul Deloitte este sa creeze un impact vizibil in societate cu ajutorul celor peste 312.000 de profesionisti ai sai.
Deloitte Romania este una dintre cele mai mari companii de servicii profesionale din tara noastra si ofera, in cooperare cu Reff & Asociatii SCA, servicii de audit, de consultanta fiscala, servicii juridice, de consultanta in management si consultanta financiara, servicii de managementul riscului, solutii de servicii si consultanta in tehnologie, precum si alte servicii adiacente, prin intermediul a peste 1.700 de profesionisti.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter