RO EN
السلة فارغة

WURTH a crescut cu peste 14% pe piata din tara noastra

Semestrul intai din 2017 s-a incheiat cu o serie de rezultate foarte bune pentru grupul Wurth, cresterile oficiale raportate de companiei fiind de aproximativ 7,8% fata de perioada corespunzatoare a anului precedent. Astfel, in intervalul ianuarie - iunie a.c., vanzarile au cumulat 6,39 miliarde euro, avansul cel mai important fiind inregistrat in Europa de Sud si de Est. In ceea ce priveste piata din Germania, acolo societatea a consemnat un spor de 5,2%. Conducerea executiva a grupului a reiterat ideea ca provocarea curenta este aceea de a evidentia intr-un mod cat mai clar cu putinta valoarea adaugata pe care o asigura Wurth la nivelul fiecarui lant de distributie in parte. De asemenea, un obiectiv major este acela de a-i motiva pe clienti sa exploateze in mod corespunzator acest avantaj. Oficialii germani au mai subliniat ca dezvoltarea la nivel operational este, la randul sau, deosebita, veniturile majorandu-se cu 21,8% pana la 335 milioane de euro. In prezent, societatea ocupa pozitia de lider al sectoarelor de baza in care activeaza (ansambluri si materiale de fixare). Firma are 400 de subsidiare in mai mult de 80 de state de pe intregul mapamond, in cadrul carora activeaza 73.000 de angajati. Portofoliul Wurth include 125.000 de repere, cum ar fi suruburi, accesorii de prindere, ancore, scule, materiale tehnice de tip chimic, echipamente de protectie etc. Pe piata din Romania, reprezentanta locala a raportat pentru 2016 o cifra de afaceri de 65,6 milioane de lei, cu peste 14% mai mare fata de anul precedent. Prezenta in regiune de peste doua decenii, firma are in portofoliu mai mult de 20.000 de produse, disponibile in depozitul central din Otopeni si distribuite prin intermediul unei forte de vanzari care acopera intregul teritoriu national. 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter