RO EN
السلة فارغة

NOU! Analiza pietei de ciment, betoane si agregate pe anul 2012

Colectia de articole tematice include materialele redactionale publicate in cadrul revistei Agenda Constructiilor la sectiunea dedicata analizelor de piata anuale in domeniu. Sunt incluse date statistice, analize si comentarii ale reprezentantilor companiilor: Holcim, Lafarge Ciment, Carpatcement Holding, HeidelbergCement, Carmeuse si altele. Totodata, sunt disponibile informatii furnizate de Patronatul din Industria Cimentului si altor Produse Minerale pentru Constructii (CIROM). Piata interna de ciment, estimata valoric la 550-600 milioane de euro in 2011, se va inscrie pe un trend de crestere usoara in acest an, de pana la 5% (in continuarea celui aferent precedentelor 12 luni), potrivit opiniilor managerilor celor trei mari producatori prezenti la nivel national (Holcim, Lafarge si Carpatcement). Evolutia se va datora, preponderent, investitiilor in infrastructura. Potrivit datelor Patronatului din Industria Cimentului si Altor Produse Minerale pentru Constructii (CIROM), consumul de ciment din Romania ar putea ajunge, in 2015, la 423 de kilograme pe locuitor, urmand a creste cu 27,4% fata de cele 332 kg/locuitor inregistrate in 2010. Totusi, cererea se va situa sub nivelul din perioada 2007-2008 (cand s-au consemnat comenzi/locuitor de 461 kg, respectiv 517 kg), iar pentru a atinge media europeana, consumul actual ar trebui dublat. In 2011, pe piata cimentului s-a consemnat un avans de 5%, pentru prima data dupa doi ani de recesiune, in care afacerile companiilor au scazut semnificativ. Pentru informatii suplimentare, click aici!

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter