RO EN
السلة فارغة

GEALAN: Mentinere a pozitiei de lider al pietei furnizorilor de profile PVC


Infiintata in anul 1997, compania Gealan Romania este reprezentanta locala a grupului Gealan Fenster Systeme - Germania, unul dintre cei mai importanti producatori mondiali de profile din PVC destinate executiei de tamplarie termoizolanta. In 1999, a avut loc inaugurarea unitatii de fabricatie din Bucuresti, aceasta situandu-se, in ultimii ani, in topul furnizorilor de sisteme din Romania.


Aurel Vlaicu, director general Gealan Romania:
"Anul trecut a fost unul atipic, a carui evolutie s-a putut anticipa cu mare dificultate, astfel incat am stabilit obiective care sa se plieze pe cerintele pietei si sa fie realiste, in aceste conditii. Am incercat sa valorificam orice oportunitate si sa promovam produse noi, inovatoare, pastrand standardele ridicate de calitate. Obiectivele principale au fost reprezentate de pastrarea pozitiei de lider pe piata din Romania si de consolidarea parteneriatelor cu firmele colaboratoare. Totodata, am vizat o imbunatatire a relatiilor cu utilizatorii finali. Evolutia pietei de tamplarie termoizolanta depinde, in general, de cea a sectorului constructiilor, fiind o activitate conexa, iar franarea acestei ramuri industriale a fost puternic resimtita si de catre producatorii de ferestre. Blocajul de pe segmentul imobiliar, scaderea cu pana la 50% a cererii fata de 2008 (care
a dus la micsorarea semnificativa a numarului de contracte incheiate), lipsa lichiditatilor din piata au facut ca numerosi fabricanti de tamplarie sa ajunga in situatia restructurarii sau sa se apropie periculos de mult de o astfel de posibilitate. Cu siguranta, in primul trimestru din acest an va fi consemnat apogeul schimbarilor din piata ferestrelor de PVC, dar speram ca, incepand cu anul 2011, lucrurile sa revina la normal in acest sector de activitate. Credem ca in 2010 majoritatea oportunitatilor vor veni tot dinspre segmentul rezidential. Chiar daca, in ansamblu, cererea de ferestre a scazut, am reusit sa ne mentinem vanzarile din punct de vedere cantitativ, ceea ce ne-a ajutat sa pastram pozitia de lider pe piata. Acest aspect ne confirma corectitudinea strategiei adoptate, aceasta fiind adecvata schimbarilor din industria in care activam. Revenind la probleme, blocarea pietei de constructii, lipsa lichiditatilor, nivelul scazut al oportunitatilor, lipsa unor proiecte noi in zona rezidentiala, injumatatirea puterii de cumparare si recesiunea care i-a determinat pe romani sa stopeze investitiile au fost printre cele mai mari dificultati intampinate anul trecut. In exercitiul financiar curent, vom miza pe calitatea ridicata a produselor Gealan si pe inovatie. De asemenea, vom pune accent pe dezvoltarea retelei de parteneri la nivel national, prin programe de perfectionare si de evaluare tehnica. Ne concentram pe o mai buna comunicare cu clientii, incercand sa raspundem in timp util solicitarilor acestora. Investitiile din aceasta perioada sunt orientate spre consolidarea suportului acordat partenerilor in cadrul activitatilor de marketing, vizand, de asemenea, imbunatatirea gamei de produse deja existente pe piata, precum si implementarea unor programe de perfectionare, de evaluare tehnica, destinate companiilor de tamplarie ce folosesc marca Gealan".

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter