RO EN
السلة فارغة

GEBERIT: Rezultate financiare in crestere, pe o piata eterogena

In pofida unui mediu de afaceri instabil, grupul Geberit a reusit sa obtina, in trimestrul al treilea din acest an, rezultate favorabile, inregistrand, de asemenea, o imbunatatire neta a eficientei economice. Astfel, in intervalul iulie - septembrie a.c., cifra de afaceri a sporit cu 8,1%, pana la cota de 592,6 milioane franci elvetieni (CHF). Aceasta evolutie a determinat ca, pentru primele noua luni din actualul exercitiu financiar, holdingul sa comunice vanzari de 1,766 miliarde CHF, reprezentand o majorare de 4,7% in raport cu perioada similara din 2012. Dupa aplicarea ajustarilor valutare, a rezultat o crestere de 3,4%, nivel considerat de experti ca fiind o consecinta a strategiilor de dezvoltare implementate in ultimul timp. Pe plan european, situatia a fost eterogena in ceea ce priveste livrarile de sisteme, in zona Europei de Est vanzarile consemnand o crestere de 1,9%, mult mai mica fata de cea raportata, de exemplu, in Marea Britanie (+18,7%) sau Germania (+6,8%). Cele mai slabe rezultate au fost comunicate de subsidiarele din Austria (-1,4%), statele Benelux (-1,6%), Peninsula Iberica (-4,2%) si Italia (-7%). Pentru ultimul trimestru din 2013, expertii Geberit nu intrevad o schimbare a tendintelor instalate in prima jumatate a anului in curs, cele mai bune performante fiind previzibile pentru pietele din Germania, Elvetia, Norvegia si Federatia Rusa. In Romania, produsele grupului sunt promovate prin reprezentanta Geberit International Sales, cu sediul in Bucuresti. Pentru informatii suplimentare click aici

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter