RO EN
السلة فارغة

KLUDI: Crestere cu 13% a cifrei de afaceri din 2011

Kludi Romania, filiala autohtona a producatorului german de instalatii sanitare Kludi, a inregistrat o crestere de 13% a cifrei de afaceri din 2011, pana la nivelul de 7,2 milioane de lei. Pentru 2012, conducerea companiei estimeaza continuarea trendului ascendent al afacerilor. Principalele investitii realizate de societate anul trecut au vizat programele intensive de pregatire a distribuitorilor proprii din toata tara, numarul profesionistilor instruiti sporind, astfel, cu 50% fata de cele 12 luni anterioare.
Florin Barabas, director general al Kludi Romania: "Cresterea de 13% a cifrei de afaceri a fost realziata in contextul declinului consemnat pe piata materialelor de constructii. Anul trecut am derulat o campanie sustinuta de comunicare catre beneficiarii finali, aceasta incluzand un program amplu de oferte promotionale, cu rezultate financiare deosebite. Mai mult, am dezvoltat semnificativ reteaua de distributie la nivel national, numarul punctelor de vanzare majorandu-se, in 2011, cu 54 de unitati fata de nivelul din 2010. Totodata, strategia de vanzari s-a orientat si mai mult catre segmentul «business-to-business», in vederea implicarii in dotarea cladirilor nerezidentiale noi, cum ar fi hotelurile, cladirile de birouri, spitalele si centrele comerciale. O alta cauza a cresterii cifrei de afaceri a fost reprezentata de dezvoltarea livrarilor pe segmentului de bricolaj si de extinderea prezentei noastre in magazinele respective. In plus, am inregistrat vanzari importante pentru noile game de produse lansate la targul ISH Frankfurt 2011, cel mai mare targ de echipamente sanitare pentru bai la nivel mondial. Din punct de vedere al structurii livrarilor, produsele din categoriile de lux continua sa reprezinte un segment important in totalul afacerilor, ponderea acestora inregistrand o crestere in totalul veniturilor de la 45% in 2010, la 47,5% in 2011. Din punct de vedere valoric, incasarile provenite din comercializarea acestor echipamente a sporit cu 20% anul trecut, fata de nivelul din 2010. Totodata, vanzarile pentru produsele partenerilor companiei (distribuite pe plan local de Kludi Romania, respectiv marcile Esprit si Joop) s-au majorat cu 48%, ponderea acestora din totalul cifrei de afaceri sporind de la 4,7% la 6,2%".

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter