RO EN
السلة فارغة

UPONOR: Probleme in planul profitabilitatii, generate de cresterea costurilor

Producatorul de tubulatura Uponor, cu sediul central in Helsinki - Finlanda, a comunicat, pentru trimestrul al doilea din 2011, o cifra de afaceri de 222,6 milioane de euro, in crestere cu 8,8% fata de perioada similara din anul anterior. In semestrul intai a.c., vanzarile au cumulat 395,8 milioane de euro, fiind cu 9,4% superioare fata de cuantumul raportat in 2010. In pofida masurilor adoptate in vederea sporirii preturilor de livrare, acestea nu au putut compensa in totalitate cresterile costurilor cu materiile prime si materialele, ceea ce a determinat o scadere a profitului operational cu 17,4%, pana la nivelul de 15,5 milioane de euro. In perioada aprilie - iunie a.c., divizia de produse pentru constructii din Europa a consemnat livrari in valoare de 147,8 milioane de euro (+13%), departamanetul similar din America de Nord anuntand diminuarea incasarilor cu 11,8%, pana la 29,5 milioane de euro. Conducerea concernului observa ca in America de Nord au fost facute progrese vizibile in sfera eficientei activitatii, in pofida unui mediu ostil de afaceri, insa performanta economica de ansamblu este nesatisfacatoare. Incertitudinile in plan macroeconomic determina managerii Uponor sa implementeze masuri drastice de crestere a rentabilitatii si de ajustare a cheltuielilor. Previziunile pe termen scurt sunt, totusi, optimiste, fiind sustinute, in special, de evolutia comenzilor din Germania, Austria si Elvetia. Informatii suplimentare, la www.uponor.com
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter