RO EN
السلة فارغة

3M: Declin al rezultatelor si progres evident in implementarea prioritatilor strategice

Vanzarile corporatiei 3M s-au ridicat, in trimestrul al treilea din 2019, la 8 miliarde USD, cu 2% mai mici fata de cele aferente anului precedent (din punct de vedere organic, declinul a fost de 1,3%). Conducerea concernului este de parere ca performanta operationala a fost suficient de puternica, mai ales daca se are in vedere faptul ca mediul macroeconomic a ramas foarte instabil. Practic, 3M a reusit sa-si fundamenteze cresterea pe evolutia buna din precedentele trei luni, continuand sa aplice masuri de management eficient al costurilor, de reducere a nivelurilor stocurilor si de generare a unor fluxuri solide de numerar. Au fost inregistrate progrese semnificative in ceea ce priveste prioritatile strategice, concretizate inclusiv prin finalizarea procedurilor de achizitie a Acelity, care va exercita un impact pozitiv asupra unei divizii importante a grupului. Analiza structurala a rezultatelor din intervalul iulie - septembrie indica pe segmentul de transport si produse electronice livrari in scadere cu 3,4% pana la 2,5 miliarde USD, in vreme ce sectia de produse industriale si de securitate a anuntat contractii de 3,3% (2,8 miliarde USD). Din punct de vedere geografic, in zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) declinul a fost de 4,1% (plasandu-se la 2%, dupa eliminarea impactului exercitat de fluctuatiile cursului de schimb valutar). Pentru trimestrul al patrulea este estimat o scadere organica a rezultatelor cuprinsa intre 1% si 3%, urmand ca inclusiv profitabilitatea sa fie usor afectata de costurile generate de achizitia mentionata anterior. In Romania, Pe plan local, 3M a raportat pentru 2018 o cifra de afaceri de 129  milioane de lei, in scadere cu 19%. Produsele din portofoliu sunt promovate la nivel national prin intermediul centrelor DIY si magazinului online propriu.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter