RO EN
السلة فارغة

KAUFLAND ROMANIA a investit peste 6 milioane de euro in cauze sociale

Kaufland Romania anunta publicarea primului Raport de Sustenabilitate ce prezinta realizarile companiei si impactul activitatii sale in anul financiar 2016 - 2017 (01.03.2016 - 28.02.2017). Raportul este realizat cu respectarea celui mai important standard international de raportare, Global Reporting Initiative (GRI), optiunea de conformitate Core, demonstrand astfel transparenta fata de toti partenerii.
Cele mai importante arii ale Raportului de Sustenabilitate Kaufland Romania 2016 includ: etica si guvernanta corporativa, viziunea si strategia de sustenabilitate, reducerea risipei de hrana, mediul de lucru corect, reducerea amprentei de mediu, lantul de furnizori, comunitatea Kaufland Romania si altele.
Validarea Raportului de Sustenabilitate
Pentru a oferi partenerilor incredere ca informatiile prezentate in Raport reflecta cu exactitate performanta Kaufland Romania, compania a apelat la serviciile unui furnizor independent care a realizat un proces de verificare a informatiilor conform standardului international AA1000AS. Astfel, am obtinut validarea datelor prezentate in raport.
Totodata, Raportul a fost validat de Global Reporting Initiative pentru conformarea cu cerintele impuse de standardele de raportare in ceea ce priveste realizarea Indexului de Continut.
Raportul analizeaza activitatea companiei in ceea ce priveste dezvoltarea angajatilor, contributia in cadrul comunitatilor, investitiile in lantul de aprovizionare sau protectia mediului - si ofera, de asemenea, informatii privind performanta companiei din perspectiva dezvoltarii sustenabile, alaturi de o serie de obiective si tinte asumate pentru urmatorul an financiar.
,,Kaufland Romania este o organizatie deschisa, transparenta, al carei obiectiv este sa depaseasca cerintele legislative minime obligatorii si sa atinga sau sa depaseasca cele mai bune practici existente in prezent la nivel international. Acest lucru se poate materializa lucrand impreuna cu partenerii nostri. Credem cu tarie ca raportul este un prim pas pentru a sustine aceasta calatorie comuna catre un viitor mai bun pentru noi si pentru generatiile urmatoare. Suntem aici pe termen lung si vrem sa ne dezvoltam sustenabil impreuna cu societatea si economia Romaniei. Sustenabilitatea este parte integranta din modul nostru de business. Luam decizii cantarind cu atentie impactul nostru asupra mediului inconjurator, asupra comunitatilor in care ne desfasuram activitatea, asupra lantului de furnizori, a clientilor si a angajatilor nostri, pentru ca avem un rol esential in comunitate”, declara Valer Hancas, Director Comunicare si Corporate Affairs Kaufland Romania.
Compania sprijina economia locala, prin incurajarea achizitiilor de la producatori romani, prin promovarea de practici transparente si responsabile in relatiile cu partenerii de afaceri, prin sustinerea si grija acordata angajatilor, dar si prin contributia pe care o aduce la cresterea gradului de constientizare a temelor precum consumul responsabil, grija fata de mediu si sustinerea comunitatilor locale.
Rezultate cheie despre activitatea Kaufland Romania 2016 - 2017 (martie 2016 - februarie 2017):
- Peste 110 milioane de euro a investit compania in 2016 in modernizarea si extinderea retelei, pentru a putea oferi romanilor cea mai moderna experienta de cumparaturi;
- 2.000 de produse marca proprie si 70 de marci proprii Kaufland reprezinta angajamentul companiei pentru cel mai bun raport calitate-pret;
- Peste 70% din furnizorii companiei sunt romani;
- Peste 50% dintre produsele comercializate sunt autohtone, compania avand o politica de achizitii ce ofera prioritate producatorilor locali;
Kaufland - angajator responsabil
- 15.478 de angajati lucrau in companie la data de 28.02.2017.
- 36 de ani este varsta medie in echipa;
- Compania sprijina egalitatea de gen: de exemplu, 47% din functiile de middle management sunt ocupate de femei;
- Kaufland crede in sanse egale pentru toti: de exemplu, in 2016, 7,89% dintre angajati aveau peste 50 de ani, iar 69 de angajati erau persoane cu dizabilitati;
- Si in 2016-2017, salariul minim la Kaufland a fost mai mare decat cel minim legal; in prezent, venitul oferit de Kaufland Romania lucratorilor comerciali este de 2.800 lei brut pe luna, incluzand atat tichetele de masa, cat si tichetele cadou oferite de Craciun si de Paste.
- Compania ofera angajatilor asigurare de sanatate, zile de concediu de odihna in plus, oportunitati de dezvoltare profesionala, tichete de reduceri si alte beneficii;
- 1.809 angajati au beneficiat de cursurile de instruire pe care le-a implementat compania in 2016;
Kaufland este un sustinator activ al comunitatilor locale:
- Kaufland a investit peste 6 milioane de euro (28.580.183 lei) in comunitate, prin proiectele derulate cu ONG-uri in cursul anului 2016, in cauze sociale, sport & sanatate, educatie, cultura si pentru mediul inconjurator;
- Peste 800.000 de oameni au beneficiat de investitiile Kaufland in comunitate;
- Protectia mediului e un aspect important pentru Kaufland. Peste 47.000 de tone de deseuri au fost reciclate in 2015 & 2016, dintre care plastic, ambalaje, baterii, ulei de gatit etc.
In realizarea raportului, compania a derulat o cercetare de piata in care a implicat toti partenerii sai: angajati, furnizori, clienti, parteneri de afaceri, autoritati, media si ONG-uri, cu scopul de a determina temele care influenteaza relatia acestora cu Kaufland Romania. Raportul face parte dintr-un amplu proces de investitii in sustenabilitate demarat de companie. In cadrul acestui proces, Kaufland a creat si prima sa echipa de sustenabilitate. Echipa reuneste 15 reprezentanti din fiecare departament al companiei, ce au fost instruiti prin intermediul unor sesiuni de formare de catre experti in sustenabilitatea de business.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter