RO EN
Coșul este gol

MITSUBISHI ELECTRIC: Majorare de 9% a vanzarilor de ascensoare

Grupul Mitsubishi Electric, parte a Mitsubishi Corporation, a anuntat rezultatele financiare aferente primelor noua luni ale anului fiscal 2013 - 2014 (care se incheie la 31 martie a.c.). Datele oficiale comunicate de echipa manageriala a societatii indica o majorare de 9% a vanzarilor in raport cu perioada de referinta, cifra de afaceri cumuland 2.727 miliarde yeni (circa 26,9 miliarde USD). In intervalul analizat, mediul international de afaceri a continuat procesul de revigorare, ceea ce a constituit un impuls pentru afacerile Mitsubishi, influentand in mod special rezultatele diviziei de energie si sisteme electrice care coordoneaza activitatea Mitsubishi Elevators & Escalators. Pe acest segment, incasarile au totalizat aproape 736 miliarde yeni, reprezentand o sporire de 9% in raport cu perioada de referinta. Reprezentantii Mitsubishi au comentat aceste rezultate afirmand ca sistemele de infrastructura sociala au consemnat imbunatatiri atat in planul comenzilor, cat si in cel al vanzarilor propriu-zise mai ales ca urmare a cresterii cererii venite dinspre sectorul public. In ceea ce priveste echipamentele destinate instalarii in cladiri, au fost raportate majorari ale exporturilor de ascensoare noi, destinate atat modernizarilor cat si montajului la proiecte aflate in curs de executie. Pe piata din Romania, lifturile Mitsubishi sunt livrate de compania Elmas, din Brasov,  care a inregistrat, in 2012, o cifra de afaceri de peste 89 milioane de lei, in crestere cu 17,4% fata de anul fiscal precedent. Pentru informatii suplimentare, click aici

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter