RO EN
Coșul este gol

KONECRANES: Sporire de 4,6% a incasarilor, pe fondul stabilizarii pietei industriale

Din analizele realizate de expertii Konecranes rezulta ca solicitarile de echipamente pentru constructii (in speta, macarale si poduri rulante) vor consemna o stabilizare pe termen scurt, fiind posibile chiar usoare majorari ale cererii pe segmentul industrial. Pornind de la aceste premise, conducerea companiei mizeaza pe o imbunatatire a cifrei de afaceri in 2013, concomitent cu o crestere a profitabilitatii. In primele trei luni ale acestui an, comenzile au sporit cu 9%, ajungand la 582,5 milioane de euro (+13,7% pe segmentul livrarilor de utilaje noi si -0,9% in domeniul serviciilor). In ceea ce priveste vanzarile, acestea au cumulat 495,9 milioane de euro, constituind o crestere de 4,6%. Conform sondajelor realizate in trimestrul intai a.c., activitatea de productie din zona euro a ramas scazuta, ceea ce a determinat un regres al utilizarii capacitatilor de fabricatie. Cu toate acestea, cererea de echipamente de ridicare a fost stabila, gratie solicitarilor venite de la partenerii din statele aflate in curs de dezvoltare. Unul dintre obiectivele pe termen lung stabilite de conducerea companiei este reprezentat de atingerea unei cote de piata de 30%. Pe plan local, produsele societatii finlandeze sunt disponibile prin intermediul subsidiarei Konecranes Romania, cu sediul central in Timisoara. In 2011, reprezentanta autohtona a realizat o cifra de afaceri de aproximativ 12,4 milioane de lei, in crestere cu 59% fata de vanzarile raportate in anul fiscal anterior. Informatii suplimentare, la www.konecranes.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter