Kone a fost infiintata in anul 1910 si este lider global in industria de ascensoare si scari rulante, cu misiunea de a imbunatati circulatia vietii urbane. In 2019 corporatia finlandeza a inregistrat incasari de 9,98 miliarde euro, in crestere cu 10% fata de anul precedent, respectiv comenzi de 8,39 miliarde euro (+ 7,7%). In prezent, Kone are peste 60.000 de angajati, activeaza in mai mult de 60 de state la nivel mondial, ocupandu-se de intretinerea a 1,3 milioane de lifturi, ce asigura un trafic zilnic de peste un miliard de persoane. Pentru a-si transpune in practica obiectivele de dezvoltare, concernul a implementat o strategie ce vizeaza inovatia colaborativa si acumularea de noi competente, dezvoltarea de produse si servicii, care pun clientul in centrul atentiei, executia rapida si inteligenta a activitatilor ce prezinta valoare adaugata pentru client, respectiv furnizarea celor mai bune servicii asociate. Succesul clientilor este tinta finala si in acest sens angajatii grupului lucreaza pentru si cu acestia in identificarea si furnizarea solutiilor ce depasesc asteptarile. Personalul Kone este alaturi de clienti pe intreaga durata de exploatare a produselor si serviciilor, garantand siguranta utilizatorilor si a angajatilor. Scopul Kone este de a castiga loialitatea clientilor, de a asigura un mediu atractiv de munca pentru angajati, de a creste mai repede decat piata, de a avea cea mai buna evolutie financiara si de a deveni lider in domeniul sustenabilitatii. Cu o prezenta solida inclusiv pe piata din Romania, Kone a echipat in ultimii 10 ani o serie de obiective reprezentative pe plan national, daca ar fi sa amintim doar Hermes Bussiness Campus, Stefan cel Mare Business Center, Orhideea Business Center, Mainstream Office, magazinele H&M, Lidl, Kaufland, Centrul Logistic Mega Image, magazine Winmarkt, Open Ville Iulius Timisoara, hotelurile Continental, clinici particulare etc. In continuare, Catalina Dragomir, director general al KONE ASCENSORUL, se refera la aspecte importante pentru piata de lifturi si scari rulante din tara noastra, punctand elemente legate de perspectivele de dezvoltare, in noul context economic marcat de pandemie.
-Care au fost incasarile realizate de compania dvs. pe segmentul de echipamente noi in 2019 si in prima jumatate a lui 2020?
-Prima jumatate a anului 2020 a evidentiat o ...
Articolul complet este disponibil numai abonaților.
Va rugam sa optați pentru AUTENTIFICARE sau ABONARE STIRI
Va multumim!
ABONARE (click aici): PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88