Concernul international Kleemann a incheiat trimestrul al doilea din 2012 cu un profit semnificativ, confirmand evolutia prognozata de expertii companiei la inceputul actualului exercitiu financiar. Astfel, in pofida "inghetului" inregistrat pe piata din Grecia, a fost extinsa prezenta pe plan extern, in prezent societatea fiind prezenta in 76 de state, fata de 65 de tari, cat era cota in anul precedent. Astfel, ponderea exporturilor s-a majorat la 76% din totalul productiei, livrarile de echipamente catre parteneri noi sporind la 15% din cifra de afaceri. Fluxul de numerar din operatiuni curente a fost de 6,9 milioane de euro (fata de 3,7 milioane de euro in primele sase luni din 2011), iar valoarea imprumuturilor bancare s-a ridicat la 7,2 milioane de euro. Conform declaratiilor conducerii Kleemann, principalul obiectiv pentru partea a doua a anului fiscal curent este constituit de asigurarea functionarii corecte si dezvoltarii corespunzatoare a celor doua noi unitati de productie din China si Serbia, in vederea consolidarii capacitatii de productie la nivel de grup si sporirii sanselor reale de extindere a retelei de distributie. Informatii suplimentare, la www.kleemannlifts.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.