Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) organizeaza licitatie pentru furnizarea de buldoexcavatoare, in scopul desfasurarii in conditiile corespunzatoare, in perioada imediat urmatoare, a misiunilor specifice unitatilor subordonate IGSU, potrivit legislatiei incidente managementului situatiilor de urgenta pentru tipurile de risc generatoare de situatii de urgenta/dezastre, inclusiv evenimente cu victime multiple.
Potrivit anuntului, pentru aceasta licitatie, cu o valoare evaluata la 4,69 milioane de euro (sau 21.899.647 lei), au mai ramas 15 zile pana in momentul in care se pot solicita clarificari inainte de data-limita de depunere a ofertelor sau candidaturilor (stabilita la 9 august 2018, ora 15.00). Potrivit legii, termenul-limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este de sapte zile lucratoare, incepand cu ziua urmatoare datei primirii solicitarilor, fara a depasi termenul de zece zile fata de termenul-limita de depunere a ofertelor.
Alte detalii furnizate de IGSU, cu privire la aceasta licitatie deschisa, indica faptul ca se vor achizitiona intre 10 si 43 de buldoexcavatoare, in urma incheierii unui acord-cadru incheiat cu maximum trei agenti economici asociati, cu o durata de 24 de luni, ce nu va fi prelungit. Criteriul de atribuire este pe baza de punctaj, conform celui mai bun raport calitate-pret, factorii tehnici (puterea motorului, garda la sol) contand pentru maximum 20 de puncte fiecare (sau cate 20%), iar 60 de puncte revin componentei financiare (cel mai scazut dintre preturile ofertelor va beneficia de punctajul maxim acordat). Finantarea se asigura si din fonduri ale Uniunii Europene, prin Programul Operational Infrastructura Mare. Pentru informatii suplimentare, click aici!