In oferta de produse a companiei Goer Group, din Cluj-Napoca, se regasesc schele pentru constructii in proportie de 30% din total. Prezenta pe aceasta piata din anul 2005, firma activeaza la nivel national, orasele cele mai semnificative din punct de vedere al vanzarilor fiind Cluj-Napoca, Bucuresti, Brasov, Constanta si Baia Mare. De asemenea, desfasoara si servicii de inchiriere, exclusiv in Cluj-Napoca, acestea avand o cota de aproximativ 80% din venituri. „In 2010, am remarcat preponderenta pe piata proiectelor a obiectivelor de tip public, dar acestea creeaza foarte multe probleme antreprenorilor, prin intarzierile cu care se achita banii aferenti. In 2011, am remarcat ca numarul lucrarilor private a crescut si speram ca acest trend se va mentine pe termen lung, chiar daca situatia generala a pietei de schele a ramas aceeasi. Astfel, se comercializeaza, in continuare, multe echipamente second-hand, cu preturi foarte scazute. In ceea ce ne priveste, vizam o crestere a cifrei de afaceri”, a declarat Luca Bolzoni, director general al Goer Group. Informatii suplimentare, la www.goer.ro
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.