Autoritatea contractanta reprezentata de Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA (CNAIR SA) a anuntat recent in cadrul SEAP ca are in vedere atribuirea, prin licitatie deschisa, a contractului de achizitii publice avand ca obiectiv achizitia de masini si echipamente de constructii (cod CPV: 43300000-6).
Potrivit autoritatii contractante, obiectul contractului il reprezinta achizitia de masini multifunctionale cu echipamente (135 de bucati), descrierea produselor fiind disponibila in caietul de sarcini din cadrul documentatiei de atribuire. In conformitate cu prevederile art. 160, alin. (1), din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul-limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maximum 22 zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 161, alin. (1), din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul-limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare este in a 11-a zi inainte de data-limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta mentioneaza ca va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit in anuntul de participare. Termenul-limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare a fost stabilit la 28 octombrie 2019, ora 15:00
, iar ofertele – atribuite pe baza criteriului celui mai bun raport calitate-pret, in cadrul caruia componenta financiara conteaza in proportie de 85% - trebuie sa fie valabile pana la 28 aprilie 2020, avand in vedere ca acest contract de furnizare se va derula timp de 37 de luni.
Totodata, potrivit legii, incheierea contractului de achizitie publica (avand o valoare totala estimata de 232.041.712,50 lei) este conditionata de stabilirea, in oferta, a unor preturi unitare care sa tina cont de costurile de productie si testare, costurile legate de importarea in Romania a utilajelor, inclusiv plata oricaror taxe, tarife, comisioane sau onorarii aferente importului, costurile legate de transportul utilajelor pana la locul de livrare, inclusiv pentru transporturile sau deplasarile necesare in vederea omologarii si autorizarii acestora, costurile legate de efectuarea probelor de functionare la receptie si instruirea de specialitate a personalului achizitorului cu privire la operarea si intretinerea utilajelor, conform cerintelor etc., toate acestea, precum si costurile ce nu pot fi incluse in preturile unitare, fiind indicate in instructiunile catre ofertanti, disponibile in SEAP, in format electronic, la documentatia aferenta procedurii de licitatie, dar acestea pot fi vizualizate si aici. Pentru informatii suplimentare, click aici!