RO EN
Coșul este gol

ATLAS COPCO: Scadere cu 8% a vanzarilor din primul semestru

Afacerile producatorului suedez de utilaje si compresoare industriale si pentru constructii Atlas Copco s-au diminuat cu 8% in primele sase luni ale anului in curs, valoarea comenzilor contractate de grup reducandu-se, totodata, cu aproape 12% in intervalul analizat. Trendul raportat pe plan international este total opus estimarilor pozitive realizate de conducerea subsidiarei din Romania a companiei, la nivel local fiind estimata o crestere cu 40% a afacerilor din 2013, dupa ce in prima jumatate a anului vanzarile filialei s-au inscris pe un trend ascendent. La nivel local, Atlas Copco a realizat afaceri totale de 14 milioane de euro in 2012, rezultatul fiind cu 33,3% superior celui inregistrat la finele lui 2011. In ansamblu, vanzarile inregistrate la nivel international in primele sase luni ale anului s-au situat la 4,9 miliarde euro (42,07 miliarde coroane suedeze - SEK), in timp ce valoarea totala a comenzilor este similara (aproximativ 5 miliarde euro). Din punct de vedere structural, vanzarile diviziei de compresoare au scazut cu 5%, la circa doua miliarde euro, in timp ce afacerile din domeniul constructiilor au insumat 716,5 milioane de euro (-6%).
In urma cu doua luni, Atlas Copco a inceput organizarea regionala a noii divizii de constructii din sud-estul Europei, al carei sediu va fi la Bucuresti si de unde va fi coordonata activitatea din 14 tari (Slovenia, Croatia, Bosnia-Hertegovina, tarile din fosta Iugoslavie, Bulgaria, Grecia, Cipru si Israel). Informatii suplimentare, la www.atlascopco.com
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter