In primele sase luni ale anului piata interna a utilajelor de constructii a stagnat la nivelul perioadei similare din 2011 potrivit datelor Asociatiei Distribuitorilor de Utilaje pentru Constructii (ADUC), aceasta fiind in mare parte saturata. Companiile afiliate organizatiei au livrat, in intervalul analizat, 452 de utilaje, vanzarile aflandu-se in usoara scadere fata de cele 487 de unitati comercializate in aceeasi perioada din 2011. "La acest nivel, vanzarile semestrului I din 2012 sunt, aparent, mai mici cu aproximativ 4%, insa indicatorul nu este exact avand in vedere faptul ca in trimestrul al doilea al acestui an unul din membrii importanti ai asociatiei nu a raportat cantitatile livrate. Astfel, pentru a face o comparatie corecta, putem estima o crestere de 5%-6%, ceea ce confirma, de fapt, o stagnare a pietei", a declarat Petre Moroianu, secretar general al ADUC. Ponderea principala este detinuta, in continuare, de utilajele terasiere (excavatoare, buldoexcavatoare, buldozere etc.), livrarile specifice consemnand o crestere de 6% fata de primul semestru din 2011, pana la 356 de unitati. Pentru perioada urmatoare se estimeaza o evolutie similara in domeniu, avand in vedere faptul ca piata este saturata. Informatii suplimentare, la www.aduc.ro
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.