Star Stone, producator de pavaje din beton, investeste 3 milioane de euro si estimeaza o crestere de 40% a businessului in 2021, sustinuta de extinderea companiei in Europa si de o piata locala de constructii in crestere exponentiala. Compania a inregistrat, in 2020, un avans de 10% al business-ului, pana la aproape 4,4 milioane de euro.
Inregistrand cea mai mare crestere din industria de constructii din Romania, in perioada 2016 - 2019, Star Stone a fost inclusa de Financial Times anul acesta in Top 1.000 cele mai performante companii europene.
"Avansul de 40% prevazut pentru 2021 va fi sustinut de cresterea organica a pietei - industria constructiilor avand anul trecut cea mai buna evolutie an la an din ultimul deceniu-, de dezvoltarea companiei, de diversificarea portofoliului de produse, concomitent cu implementarea unui nou soft ERP, dar si de asumarea unui sistem de consolidare si de crestere accelerata a afacerii", potrivit lui Cristian Pop, Director General Star Stone.
Planul de investitii al companiei pentru 2021 ia in calcul un buget de 3 milioane de euro si vizeaza extinderea pe plan local, dar si in Europa.
"Pana la jumatatea anului, vom finaliza instalarea unei noi linii de productie, crescand astfel capacitatea totala de productie, lucru care ne va da posibilitatea sa lansam noi tipuri de produse destinate segmentului rezidential. Totodata, mare parte dintre produsele noastre consacrate vor beneficia de imbunatatirea aspectului si, printr-o metoda inovatoare, vor beneficia de un sistem de montaj care va usura munca montatorilor si va reduce posibilitatea montajului incorect, toate acestea asigurand o calitate net superioara produselor anterioare", subliniaza Cristian Pop.
Compania va continua dezvoltarea si extinderea retelei de distributie din Romania care, in momentul de fata, numara aproximativ 300 de distribuitori si retelele DIY Dedeman si Hornbach.
Prezenta pe piata din Romania inca din 2008, Star Stone a intrat in 2019 si pe piata din Ungaria, iar in 2020 si in Belgia. In ceea ce priveste piata externa, compania urmareste pentru anul in curs consolidarea si dezvoltarea retelei de distributie din Ungaria si sa intre in 3 noi tari, punand bazele retelei de distributie in Austria, Slovacia si Cehia.