RO EN
Coșul este gol

PRAKTIKER: Scadere de 12% a vanzarilor din Romania, in primul semestru

Praktiker, una dintre cele mai importante retele de magazine de bricolaj prezente pe piata din Romania, a inregistrat, in primul semestru al acestui an, vanzari de 96,5 milioane de euro, in scadere cu 12,4% fata de acelasi interval din 2009. Ritmul de reducere a veniturilor s-a situat mult sub nivelul mediu de -5,8% consemnat la nivel de grup (pana la 1,8 miliarde euro). "Rezultatele financiare au fost afectate negativ de evolutia cursului de schimb si de continuarea recesiunii economice, care a generat scaderea puterii de cumparare a populatiei. Cu toate acestea, in trimestrul al doilea a.c., ritmul de scadere a vanzarilor s-a ponderat fata de cele trei luni anterioare", se arata in cel mai recent raport financiar al companiei. In perioada urmatoare, afacerile firmei vor fi afectate si de majorarea TVA. Totusi, pentru 2010 se estimeaza o stabilizare a pietelor din Europa de Est. In ceea ce priveste investitiile in extinderea retelei de magazine, pana la sfarsitul anului in curs retailerul are in vedere deschiderea a doua noi centre comerciale, in Polonia si Romania. In total, in primele sase luni din 2010 bugetul de investitii al grupului a insumat 16 milioane de euro (in crestere cu 40% fata de nivelul din aceeasi perioada din 2009), din care peste 65% reprezinta investitiile in centre noi de vanzare (in Polonia, Ucraina, Ungaria si Grecia). In 2009, Praktiker Romania a raportat o depreciere de 12% a cifrei de afaceri, pana la 257 milioane de euro. Informatii suplimentare, la www.praktiker.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter