Compania Dedeman, retailer de materiale de constructii si pentru amenajari interioare, previzioneaza pentru acest an majorarea cifrei de afaceri (in euro) cu 15% fata de anul 2009, cand a inregistrat venituri de aproximativ 252 milioane de euro. Intr-o perioada dificila, pe fondul recesiunii economice, Dedeman a finalizat proiectele incluse in planul investitional, respectiv patru magazine noi in Brasov, Craiova, Arad si Timisoara (ce va fi inaugurat saptamana viitoare). “Ramanem optimisti si datorita faptului ca, in primul semestru al acestui an, am inregistrat si cresterea cu peste 15% a vanzarilor, fara a fi afectata rentabilitatea. Astfel, suntem hotarati sa continuam extinderea retelei Dedeman, fiind atenti la evolutia pietei cu oportunitatile si amenintarile acesteia“, a declarat Dragos Paval, presedinte al companiei. Centrul din Timisoara este construit pe un teren cu o suprafata de 31.000 mp si reprezinta o investitie de 17 milioane de euro.
***
Din 1992, pe parcursul celor 18 ani de activitate, Dedeman si-u dezvoltat o retea de 20 magazine, cu peste 4.000 angajati, vizand pozitia de lider pe piata retailului de materiale de constructii si pentru amenajari interioare de tip «do-it-yourself». Informatii suplimentare, la www.dedeman.ro