In 2009, valoarea totala a pietei de invelitori din Romania a fost de aproximativ 116 milioane de euro, reprezentand, astfel, o scadere cu 34% fata de anul precedent, se arata intr-un studiu realizat de compania Neomar Consulting. Din punct de vedere structural, schimbarile intervenite pe piata sunt minore, se arata in analiza citata. Invelitorile pe baza de tabla profilata (tigla metalica) si-au conservat si chiar consolidat pozitia de lider pe aceasta piata, detinand 50% din totalul vanzarilor. Se remarca si o crestere usoara a ponderii tiglei ceramice (+3%, pana la 19%), in timp ce tigla din beton a inregistrat un usor declin (-3%, pana la 12%). Conform informatiilor Neomar Consulting, exista mai mult de 60 de furnizori care activeaza in calitate de producatori sau importatori. Cei mai multi producatori (aproximativ 40) sunt specializati in sfera productiei de invelitori din tabla profilata (tigla metalica). Doar cinci companii din bransa au reusit sa atinga o cota de piata cuprinsa intre 5% si 10%, din punct de vedere al valorii. Informatii suplimentare, la www.neomar.ro
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.