RO EN
Coșul este gol

HS Timber continua activitatea, cu implementarea unor masuri stricte de preventie

HS Timber Group este preocupat de sanatatea si siguranta angajatilor sai si a comunitatilor in care activeaza. In contextul pandemiei COVID-19, reprezentantii companiei au declarat ca se afla in contact permanent cu Directiile de Sanatate Publica, pentru a preveni o posibila contaminare a angajatilor si pentru a oferi un mediu de lucru sigur.
In contextul pandemiei de coronavirus, HS Timber Group a pus in aplicare mai multe seturi de masuri.
 
Masuri informative si educative
- Informarea constanta a tuturor angajatilor cu privire la masurile de prevenire, cu ghiduri si informatii cu privire la modul de a se proteja pe ei insisi si familiile lor, la locul de munca si acasa.
- Informarea constanta a tuturor angajatilor cu privire la masurile luate de autoritatile romane.
- S-au asigurat conditii pentru munca la domiciliu pentru angajatii care isi pot desfasura activitatea in afara fabricilor, asigurand-se calculatoare si conexiuni prin internet la reteaua interna a fabricilor.
- Persoanele care au copii in ingrijire pot sta acasa in timpul inchiderii scolii in urma declararii starii de urgenta in conformitatea cu Legea 19/14.03.2020.
- Persoanele care nu doresc sa vina la serviciu din motive personale in aceasta perioada, pot solicita concediu de odihna.
 
Masuri de transport
- Compania le-a oferit angajatilor sprijin financiar si logistic pentru transport in conditii de siguranta catre si de la locul de munca, fie cu un vehicul personal fie cu microbuzele companiei, respectand masuri de securitate foarte stricte
- Limitarea numarului de angajati in mijloacele de transport in comun. In acest sens, compania deconteaza integral costurile pentru carburant angajatilor care vin cu masina proprie.
- Firma de transport care opereaza transportul angajatilor a fost informata inca de la inceputul declararii starii de urgenta sa efectueze dezinfectii ale mijloacelor de transport dupa efectuarea fiecarei curse.
- Fiecare microbuz are afisate la vedere regulile generale de combatere a infectarii cu coronavirusul care provoaca COVID-19. Fiecare microbuz are solutii de dezinfectant la urcare.
- Fiecare angajat care utilizeaza mijloacele de transport in comun sau vine la serviciu cu masina proprie impreuna cu alti colegi, va primi masti de protectie si manusi.
 
Masuri de lucru
- Incepand cu 01.04.2020 vestiarele se vor inchide pe toata perioada starii de urgenta.
- S-au luat masuri de separare, astfel incat angajatii sa nu se intalneasca la schimbul de tura. In timpul schimbului de ture, soferii firmei de transport dezinfecteaza microbuzele.
- In fiecare zona de lucru din fabrica si birouri exista dezinfectanti si este delimitata distanta intre persoane, la minim 1,5 m.
- Se efectueaza saptamanal dezinfectie cu firma specializata in toate locatiile comune (cladire administrativa, vestiare, sali de mese, grupuri sanitare).
- Locurile de munca din fiecare schimb au fost reorganizate pentru a reduce contactul dintre membrii echipei si riscurile de contaminare.
- Au fost stabilite benzi separate de intrare/iesire din fabrica, astfel incat contactul dintre personalul din schimburi diferite sa poata fi redus la minimum si sa se poata garanta o distanta de minimum 1,5 m.
- Accesul in salile de mese a fost reorganizat, astfel incat personalul sa poata pastra distanta de minimum 1,5 m recomandata de autoritati. Au fost marcate locurile disponibile in salile de mese pentru a indica exact locurile in care angajatii pot sa stea.
 
"In contextul pandemiei Covid-19, sprijinim in mod activ comunitatile si autoritatile locale cu echipamente sanitare pentru a preveni raspandirea virusului si ne vom intensifica eforturile in saptamanile urmatoare," a declarat Dan Banacu, Director General al HS Timber Productions.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter