RO EN
Coșul este gol

EMERSON: Profitabilitea Ridgid la un nivel optim, desi cererea este scazuta

Concernul Emerson, specializat in fabricatia unei game diverse de produse si tehnologii industriale, avand sediul central in localitatea St. Louis - SUA, a comunicat rezultatele financiare aferente primului trimestru al anului fiscal 2010 - 2011. Conform informatiilor date publicitatii, vanzarile nete au fost de 5,5 miliarde USD, in crestere cu 15% fata de intervalul similar din anul anterior. Fluxul de numerar rezultat din activitati operationale a atins nivelul de 322 milioane USD, in scarere de la 687 milioane USD, pe fondul cresterii cheltuielilor de capital aferente in perioadei de rederesare economica. Pe segmentul de scule, unde sunt incluse si rezultatele diviziei Ridgid - unul dintre cei mai importanti producatori mondiali de solutii tehnice pentru constructia/intretinerea instalatiilor sanitare - vanzarile au sporit cu 3%. Consolidarea activitatii in acest domeniu a fost oarecum perturbata de cererea scazuta in sectorul constructiilor rezidentiale, situatie ce se estimeaza ca se va mentine si in perioada urmatoare. Cu toate acestea, profitabilitatea s-a majorat cu 2,1%, ajungand la 20,8%. Pe termen scurt, luand in considerare tendintele mondiale de revigorare economica, expertii Emerson mizeaza pe o accelerare a tendintei ascendente, pentru intregul an fiscal fiind vizata o crestere de 15% a profitului si a cifrei de afaceri. Echipamentele de prelucrare a tevilor marca Ridgid sunt disponibile in Romania prin intermediul firmei RET Utilaje, din Bucuresti. Informatii suplimentare, la www.emerson.com
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter