Din punct de vedere al rezultatelor financiare, compania Cora Continental a inregistrat in 2009 o scadere a cifrei de afaceri in domeniul tamplariei PVC cu aproximativ 25%, fata de anul anterior. "Obiectivele societatii au fost reprezentate de stabilizarea relatiilor cu furnizorii consacrati, redefinirea profilului de client in noile conditii generate de criza economica, promovarea unui tip de produs care sa vizeze optiunile actuale ale beneficiarilor, punerea bazelor unor colaborari antreprenoriale care sa garanteze un volum satisfacator de lucrari etc. In ultima perioada, am constatat o scadere a interesului pentru produsele din clasa premium si o majorare a cererii de sortimente economice. De asemenea, s-a intensificat promovarea in zona rurala, dat fiind faptul ca segmentul urban a fost afectat mai mult de criza. Cel mai mare handicap pe care il are piata locala, in general, consta in lipsa unui arbitraj comercial corect, ce permite aparitia unor fenomene de neplata a facturilor, de neincredere in parteneri si de blocaj. O alta mare dificultate a fost aceea a inaspririi conditiilor de creditare atat pentru companii, cat si pentru clientii acestora. Am mai mentiona, totodata, implicarea deficitara a patronatelor in organizarea pietei de profil, netinandu-se cont de principiile si normele europene care intra in vigoare in acest an. Lipsa unui parteneriat cu Inspectoratul de Stat in Constructii ramane, in continuare, o problema acuta, reprezentand un deziderat al producatorilor seriosi de tamplarie. Pentru anul 2010, ne asteptam la o scadere in ansamblu a livrarilor de tamplarie si anticipam o reorganizare din temelii a pietei. Obiectivul nostru pe termen scurt/mediu este acela ca, printr-un mix de promovare si marketing cu un buget redus, sa ne mentinem notorietatea castigata in randul clientilor. In ceea ce priveste distributia, vom dezvolta un sistem de colaborare de tip franciza cu firme ce detin expertiza in domeniul montajului si vanzarii de ferestre PVC, la nivel national. Astfel, ne propunem sa producem 400 ferestre pe zi, disponibile in orice zona in Romania. In plus, vizam inceperea livrarilor pentru pietele statelor din spatiul economic european, in acest sens realizand o platforma online in patru limbi de circulatie mondiala", a declarat Anghel Gherghita, director general al societatii. Informatii suplimentare, la
www.fereastracora.ro