Compania ADF Prod, din Piatra Neamt, a realizat in 2009 o cifra de afaceri de 3,4 milioane de euro, in scadere cu 15% fata de 2008, cand s-au consemnat venituri de circa 4 milioane de euro. "Anul trecut, am incercat sa ne consolidam relatiile de afaceri cu partenerii actuali, concomitent cu atragerea unor noi clienti si accesarea de piete suplimentare. Referitor la produse, am diversificat gama acestora, prin existenta permanenta in stoc a unor sortimente ce au culori noi, promovarea de vitraje, sisteme speciale de feronerie, rulouri si obloane fiind o alta initiativa in acest sens.
Principalele dificultati au fost reprezentate de lipsa fondurilor, incertitudinea platilor si strategiile de dumping implementate de unele firme. Pe langa acestea, presiunea pe pret a fost mai apasatoare ca niciodata. Pentru a raspunde cerintelor functionale si financiare ale beneficiarilor nostri, am structurat oferta proprie in cadrul a patru clase de ferestre: Clasic, Plus, Premium si Exclusiv. O componenta principala a ofertei este reprezentata de sustinerea - prin strategie de marketing - a marcii "Fereastra ADF". Este o campanie complexa, care include imaginea exterioara a magazinelor, panotaj "outdoor", cataloage de prezentare, pliante, bannere si cam tot ce tine de elementele de promovare a produselor. Aceste elemente vor fi sustinute si de un pret competitiv pe care l-am oferit intotdeauna, avand incredere ca vom reusi acest lucru si in acest an. Un alt obiectiv a fost reprezentat de securizarea platilor, data fiind realitatea blocajului financiar. Activitatea noastra este strans legata de sectorul constructiilor si, deoarece acesta a inregistrat o scadere majora, am fost si noi afectati. Chiar daca unii competitori vorbesc despre o relansare economica, credem ca volumul pietei ferestrelor va fi pe termen scurt - intr-o estimare optimista - cel mult apropiat de nivelul consemnat in 2009. Un rol destul de important il vor avea lucrarile de reabilitare termica a imobilelor multietajate, care vor influenta tendintele generale ale pietei in 2010", a declarat Florin Luca, director general al companiei. Informatii suplimentare, la www.adfgroup.ro