RO EN
Coșul este gol

3M: Strategie bazata pe inovatie si diferentiere a produselor

Concernul international 3M, din Minnesota - SUA, a comunicat pentru trimestrul al patrulea din 2011 o cifra de afaceri de 7,1 miliarde USD, in crestere cu 5,5% fata de perioada similara din 2010. Compania a generat in perioada analizata un flux de numerar de 1,2 milioane USD, avand o pondere de 128% din veniturile nete. Din punct de vedere structural, cresterile au fost de 14,3% pentru divizia industriala si de transport, de 9,4% pentru cea de siguranta, securitate si servicii de protectie, de 6,1% pe segmentul sistemelor consumabile si de 5,4% pe cel al produselor de sanatate. Pentru intregul an fiscal, au fost raportate incasari de 29,6 milioane USD, ceea ce constituie o majorare de 11,1%. O analiza regionala arata ca zonele cele mai dinamice au fost Canada si statele din America Latina, unde s-a consemnat o sporire medie a cererii 15,6%. Conducerea companiei subliniaza ca 2011 a fost un an de succes, atingandu-se o rata a profitului care a depasit 20%. Oferta 3M s-a dovedit a fi suficient de elastica, societatea reusind aceste performante in conditiile mai putin favorabile existente in Europa de Vest. O explicatie rezida in alocarea unor fonduri de investitii in valoare de 1,6 miliarde USD, orientate in principal spre activitatile de cercetare-dezvoltare. Pe termen scurt, se estimeaza ca ritmul lent de crestere economica se va mentine in prima parte a lui 2012. Totodata, se considera ca in perioade cum este cea prezenta se impune implementarea unei strategii bazate pe inovatie si diferentiere a produselor promovate pe piata. Informatii suplimentare, la www.3m.com     

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter