Lasselsberger Ceramics Romania, parte a grupului austriac Lasselsberger ce s-a lansat pe piata din Romania in 2004, este liderul sectorului local de gresie/ faianta si principalul producator autohton pe acest segment. Compania detine brandul Cesarom, cu o istorie de peste 50 de ani in domeniu si isi deruleaza activitatea de fabricatie in cadrul unitatii Sanex din Cluj-Napoca, aceasta fiind dotata cu cinci linii performante - cate doua specializate in fabricatia gresiei, respectiv a faiantei si o linie destinata executiei placilor de decor si a braurilor. Capacitatea de productie se ridica la 6,7 milioane de metri patrati/an, compania comercializand prin intermediul a peste 100 de parteneri (distribuitori si lanturi DIY) o gama diversa de produse specifice. Marca Cesarom este recunoscuta pentru calitatea deosebita si atentia acordata detaliilor, fiind respectate atat standardele din domeniu, cat si noile tendinte de design. Paleta extinsa de modele si culori constituie un element care a asigurat longevitatea brandului. Toate modelele promovate detin certificarile necesare care atesta faptul ca exigentele tehnice sunt respectate cu strictete. Pentru informatii suplimentare, click aici!
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.