Kuma Romania este o companie danezo-romana, fondata in 1998, care face parte din grupul Kuma Holding si promoveaza pe piata locala marcile KUMA, RECTOR si NORDLINES. Portofoliul firmei include o gama diversa de obiecte sanitare - lavoare pentru bai, cazi si placi de dus, blaturi si diverse elemente de mobilier pentru bai si bucatarii. Orientarea puternica spre client, utilizarea unor tehnologii moderne, dezvoltarea permanenta a produselor, designul exclusivist, focalizarea spre calitate si folosirea unor materiale cu declaratii de performanta converg la o fiabilitate inalta pentru modelele comercializate. Distributia in Romania se realizeaza prin intermediul unor dealeri specializati, precum si al unor parteneri din domeniul constructiilor, cei mai cunoscuti dintre acestia fiind: Delta Studio, Romstal, Ambient, Piastrelle etc. Dintre proiectele majore la care Kuma a livrat produse, se remarca: Sun Plaza Mall, Baneasa Shopping Center, stadionul CFR (Cluj-Napoca), Arena Nationala, Wilbrook International, Floreasca Park Office, noul terminal al Aeroportului Otopeni etc. Pentru informatii suplimentare, click aici!
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.