Corporatia Schindler – unul dintre liderii pietei mondiale de ascensoare si scari rulante – a dat publicitatii in septembrie a.c. raportul de sustenabilitate aferent anului 2013, elaborat in concordanta cu liniile directoare Global Reporting Initiative (GRI), versiunea G3.1, cadru ce asigura transparenta organizationala. „Sustenabilitatea reprezinta esenta holdingului inca de la infiintarea sa si face parte integranta din cultura organizatiei, modeland felul in care ne administram afacerile si interactionam cu angajatii, actionarii, beneficiarii si partenerii companiei in fiecare zi. De asemenea, adoptand principiile dezvoltarii durabile, oferim garantii concrete asupra faptului ca urmam un traseu responsabil, pe termen lung, al activitatii si ca suntem motivati sa imbunatatim continuu abordarea ecologica si cea economica, atingand indicatori de performanta care sa permita asigurarea succesului pe piata”, se arata in preambulul raportului. Ca noutate, in 2013 grupul din Elvetia a lansat un program pentru angajati, denumit People Strategy, prin intermediul caruia asigura dezvoltarea profesionala a salariatilor – si nu numai. Platforma-program include si un cadru pentru dobandirea competentelor de lider, o initiativa de performanta manageriala, o politica specifica de recrutare, o retea globala de perfectionare si certificare a competentelor si un proiect pentru dezvoltarea carierei. Un alt aspect definitoriu este cel economic, axat pe consolidarea pozitiei globale a Schindler si pe expansiunea retelei de service in cadrul anumitor piete de referinta. „In prezent, sapte din zece ascensoare noi se comercializeaza in zona formata din orasele Mumbai, Seul si Hong Kong, iar diferenta (trei din zece) in restul lumii. Pentru a ne mentine competitivitatea pe termen lung, prioritatea este constituita de obtinerea unor avantaje competitive pe pietele aflate in crestere. Astfel, sunt necesare investitii semnificative si sustinute in noi facilitati de productie, care se vor adauga costurilor aferente lansarii liniilor de produse Schindler 5500 si 3600, respectiv celor de cercetare-dezvoltare”, se mai precizeaza in raport. Eforturile de sustenabilitate ale Schindler au fost rasplatite in 2013 prin numeroase premii. Astfel, compania a fost inclusa pentru al treilea an consecutiv in topul primelor 100 de corporatii inovatoare, realizat de Forbes. In calitate de angajator sustenabil, s-au distins subsidiarele din Germania (cel de-al cincilea premiu, incepand cu 2008), Spania si Elvetia (fiecare, la al saptelea premiu consecutiv). Noua fabrica de lifturi si centrul logistic din Slovacia s-a incadrat in categoria BREEAM Excellent pentru standardele de mediu, iar unitatea din Hanover, Pennsylvania (SUA) a obtinut certificarea LEED Gold, fiind una dintre cele 150 de unitati industriale din toata lumea care au reusit sa indeplineasca exigentele respective. In document se mai arata ca anul trecut Schindler a generat o valoare economica directa de 8,81 miliarde franci elvetieni – CHF (cifra de afaceri a grupului), din care costurile operationale au fost de 4,73 miliarde franci elvetieni, iar salariile/beneficiile angajatilor s-au cifrat la 3,18 miliarde CHF. Taxele achitate guvernului s-au plasat la 237 milioane CHF, alte 291 milioane CHF fiind platite actionarilor care asigura capitalul, astfel incat valoarea economica retinuta a fost de 368 milioane CHF. Informatii suplimentare, la www.schindler.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.