Grupul spaniol Uralita, implicat in productia de sisteme de izolare, gips, tigle pentru acoperisuri, tevi etc., a anuntat recent rezultatele financiare aferente primului trimestru din 2012, comunicand realizarea unei cifre de afaceri de 155 milioane de euro, in scadere cu 7% fata de intervalul corespunzator din 2011. Compania a reusit performanta de a-si imbunatati cu 4,3% rezultatele obtinute pe pietele externe, gratie cererii de pe piata de materiale termoizolante, ca urmare a implementarii programelor de eficientizare energetica in mai multe state din Uniunea Europeana. Conform declaratiilor conducerii societatii, declinul a fost generat de scaderea cu 27% a livrarilor din Spania, ca urmare a diminuarii drastice a activitatii in domeniu (-37% in domeniul constructiilor rezidentiale si -55% in ceea ce priveste lucrarile de infrastructura). In contextul dat, exporturile nu au reusit sa contrabalanseze efectul negativ mentionat, insa este de presupus ca acestea vor reprezenta, in anii urmatori, principalul motor de dezvoltare. Analiza geografica a rezultatelor din intervalul ianuarie - martie 2012 indica o majorare de 4,7% a incasarilor din Europa de Est si Rusia, respectiv de 4,2% a celor din regiunea occidentala a continentului. Informatii suplimentare, la www.uralita.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.