In trimestrul al doilea a.c. s-a confirmat tendinta de revigorare a afacerilor Tarkett care fusese remarcata inca din prima parte a anului, in special in Europa. Toate acestea au determinat ca, la nivelul semestrului intai din 2015, vanzarile sa atinga nivelul de 1,27 miliarde euro, ceea ce constituie o ajustare pozitiva de 15% fata de perioada similara a exercitiului financiar precedent. Din punct de vedere organic, rezultatele au ramas practic neschimbate in raport cu perioada de referinta, performante notabile fiind inregistrate in regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), unde rezultatele s-au imbunatatit cu 5,7%. In Federatia Rusa, pe fondul declinului economic, eroziunea cantitativa a livrarilor s-a resimtit destul de puternic, concretizandu-se printr-un declin de 13,1%. Perspectivele sunt destul de optimiste in ceea ce priveste evolutia cererii la nivel comunitar, iar aceasta va asigura o consolidare a cotei de piata detinute de companie, in pofida derapajelor existente in acest moment. De asemenea, cotatia scazuta a monedei europene va putea avea un efect favorabil asupra incasarilor. In Romania, compania activeaza prin intermediul unei subsidiare, ale carei operatiuni comerciale sunt coordonate de divizia Tarkett Europa de Sud-Est. Informatii suplimentare, la www.tarkett.ro
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.